Zelf gebruik ik al bijna een jaar de Tractive tracker voor mijn honden. Nu heeft mijn vader er sinds gister ook een voor zijn hondje in gebruik.
Maar mijn vader krijgt continu een melding ‘wacht op gps’ als hij de tracker op live modus heeft staan.
Ondertussen ontvangt mijn vader gewoon alle informatie op zijn telefoon waar de hond is, ook de tracker zelf geeft doormiddel van het paarse lichtje aan dat deze op live staat.
Als ik mijn tracker op live zet krijg ik die ‘wacht op gps’ melding niet, en we weten dus niet waar het door komt. Mijn vader heeft een Samsung en ik een iPhone, verder zijn de instellingen gelijk aan elkaar.
Kan het komen dat het aan de mobiel van mijn vader ligt of zou het wat anders kunnen zijn?
Mijn vader vind het reuze vervelend dat hij steeds dat bericht in beeld heeft en vertrouwd het daarom niet 100% of de tracker echt werkt als zijn hond een keer weg zou lopen.
Zelf kon ik het niet vinden waar het probleem nou zit maar wie weet hebben sommige van jullie dit ook gehad en weten hoe het verholpen kan worden.
Heb ook namens mijn vader een mail naar Tractive zelf gestuurd, maar blijkbaar is het ivm drukte langer wachten op reactie.
Hopelijk is er een blokker die ons verder kan helpen.
Hier een foto, die blauwe melding blijft constant in beeld met zo’n cirkel die aan het laden is.