Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Myfairytale schreef:Hebben jullie rechtstreeks besteld bij Knuffelwuff?
Kan er alleen geen adres van vinden, vind dat een beetje eng. Volgens mij is dat inderdaad wel mooi materiaal.
De Beeztees Yura staat inderdaad ook op mijn lijstje om te checken, die ken ik al een beetje.![]()
Omlet ga ik naar kijken!
8nnemiek schreef:Ik heb dit type hondenmand gekocht: https://www.123hondenmand.nl/product/or ... ijs-80-cm/
Zelfde model, alleen is die van mij beige en een maat groter.
Ik heb hem twee jaar geleden gekocht, en ben er nog steeds erg blij mee. De opstaande randen zijn wat uitgezakt, maar verder is ie nog super mooi. De hoes kan eraf en in de was. Slijt nauwelijks. En het is een fijne, stevige mand met echte memory foam.
x_Jeanine_x schreef:Ik gunde mijn honden ook wat meer luxe in de bench
Heb een traagschuim matras gekocht, los op maat, daarover ligt een vetbed en daarom liggen 2 schapenvacht donuts zonder dikke bodem (alleen schapenvacht)
Ik hoor de dames niet klagen in hun bed.
Buurvrouw heeft er hier 1 van knuffelwuff en is aan de 2de begonnenOmdat puppy uit dr puppy mandje was gegroeid en die is daar heel enthousiast over.
Fudge schreef:Wij hebben hier een knuffelwuff mand en een kussen van brekz (pepper sage), beide bevallen erg goed. Ik vind de matras van brekz haast nog beter in vorm/stevigheid blijven als de knuffelwuff.
Myfairytale schreef:8nnemiek schreef:Ik heb dit type hondenmand gekocht: https://www.123hondenmand.nl/product/or ... ijs-80-cm/
Zelfde model, alleen is die van mij beige en een maat groter.
Ik heb hem twee jaar geleden gekocht, en ben er nog steeds erg blij mee. De opstaande randen zijn wat uitgezakt, maar verder is ie nog super mooi. De hoes kan eraf en in de was. Slijt nauwelijks. En het is een fijne, stevige mand met echte memory foam.
Deze hebben wel een heel lage instap, dat vind ik wel een groot voordeel en vind ze ook mooi. Maar dat na 2 jaar de randen al ingezakt zijn, vind ik wel vrij snel eerlijk gezegd.![]()
Susanne schreef:Mijn hond lag altijd liever op een traagschuim mand als eentje met vlokken. Beide waren orthopedisch dus, maar hij had wel een sterke voorkeur.
Gek genoeg na zijn (orthopedische) operatie ligt hij liever op een ander “kussen”.
Die is van HuggleHounds en niks orthopedisch aan, maar hij ligt er super graag op. En ideaal want het kan probleemloos in de wasmachine/droger.
Per toeval achter gekomen doordat ze deze in een hotelkamer hadden liggen voor de honden gasten. We hadden z’n eigen mand mee maar hij verkoos direct dit kleedje. Daarna maar zo’n ding aangeschaft voor hem![]()
[ [url=m/inoZVm.jpg]Afbeelding[/url] ]
Myfairytale schreef:Susanne schreef:Mijn hond lag altijd liever op een traagschuim mand als eentje met vlokken. Beide waren orthopedisch dus, maar hij had wel een sterke voorkeur.
Gek genoeg na zijn (orthopedische) operatie ligt hij liever op een ander “kussen”.
Die is van HuggleHounds en niks orthopedisch aan, maar hij ligt er super graag op. En ideaal want het kan probleemloos in de wasmachine/droger.
Per toeval achter gekomen doordat ze deze in een hotelkamer hadden liggen voor de honden gasten. We hadden z’n eigen mand mee maar hij verkoos direct dit kleedje. Daarna maar zo’n ding aangeschaft voor hem![]()
[ [url=m/inoZVm.jpg]Afbeelding[/url] ]
Deze hebben wij ook! Alleen vind ik ze na verloop van tijd toch wel minder worden. Toch niet meer zo fluffy en wat "dunner" dus. Wel ideaal dat ze inderdaad zo in wasmachine en droger kunnen, dat doen wij ook.![]()
Het is de bedoeling dat ze deze op hun andere mand krijgen en daarnaast dus een kussen of mand met traagschuim, zodat ze zelf kunnen kiezen.
Gebruikers op dit forum: cissy, Ingrid_92, joyce83, KellyR, Miran, pluklief, Roos_lover, Sewri, tessaroos, WillemijnL en 37 bezoekers