Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
tones schreef:wilma84 schreef:Horren met magneetjes, te koop bij de Action. Uit mijn hoofd ca 3 euro per stuk, gaan net aan een seizoen mee, maar werken wel ideaal met huisdieren. Je bevestigt ze met plakstrips op het deurkozijn.
Hier ook.
Neem wel de zwarte.
tiwi1969 schreef:Ik heb gewoon lange donkerblauwe overgordijnen die ik bij een open deur dicht doe en met een wasknijper bij elkaar houdt. Hond loopt er gewoon doorheen.
Dit gaat tenminste niet kapot en kan in de wasmachine want je ziet wel huidvet van de hond op de plek waar ze erdoor gaat.
Brainless schreef:tiwi1969 schreef:Ik heb gewoon lange donkerblauwe overgordijnen die ik bij een open deur dicht doe en met een wasknijper bij elkaar houdt. Hond loopt er gewoon doorheen.
Dit gaat tenminste niet kapot en kan in de wasmachine want je ziet wel huidvet van de hond op de plek waar ze erdoor gaat.
Is dat niet heel onhandig als je met drinken/eten naar buiten/binnen wilt lopen dat je elke x het gordijn los en vast moet maken?
Hier gaan ze kapot omdat de katten er ook in hangen, dat doen ze ook in gordijnen dus die worden ook lelijk na 1 seizoen.
En elk jaar 4E voor een vliegengordijn is niet duur.
cursebreaker schreef:Wij hebben zoiets zoals als onderstaand in de link, zo’n ketting gordijn met hulzen. Kosten vaak wel wat, maar gaan wel zo ongeveer je hele leven lang mee. Zeer goede kwaliteit en doet wat ze moeten doen + prima te combineren met huisdieren (hier een langhaar herder en Maine coon poes rondlopen)
https://www.vliegengordijnoutlet.nl/vli ... ngordijnen
Krijg je tegenwoordig ook echt met de leukste patronen of afbeeldingen erop (wij hebben gewoon een effen kleur, antraciet)