Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nietsmar schreef:Is de enting echt nodig?
Je zou ook op zoek kunnen gaan naar iemand die titert. Wellicht is de enting dan wel helemaal niet nodig en belast het lijf niet onnodig met allerlei stoffen.
Lindsey_99 schreef:Wat voor voer geef je? Zo puur mogelijk voeren helpt de huidflora, en vaak heeft goed voer ook voldoende vitamines en mineralen.
Het kan ook met de hormoonschommelingen te maken hebben.
Dimphyl schreef:Ik geef Bokashi en veendrenkstof aan mijn hond met lastige darmen en slechte weerstand. Is beide een soort probiotica, weerstand verbeterend. Hier echt goede ervaringen mee, heeft oa bij een hotspot gezorgd dat we geen dierenarts nodig hadden.
Ze krijgt het over haar vlees/brokken, is een hele lastige eter maar dit gaat er prima in.
Ik bestel t bij dierenoppas amersfoort maar er zijn vast meer verkooppunten.
Lukasje schreef:Dimphyl schreef:Ik geef Bokashi en veendrenkstof aan mijn hond met lastige darmen en slechte weerstand. Is beide een soort probiotica, weerstand verbeterend. Hier echt goede ervaringen mee, heeft oa bij een hotspot gezorgd dat we geen dierenarts nodig hadden.
Ze krijgt het over haar vlees/brokken, is een hele lastige eter maar dit gaat er prima in.
Ik bestel t bij dierenoppas amersfoort maar er zijn vast meer verkooppunten.
Ik ben net even op de site gaan kijken! Dat is van het merk BioRon dat je geeft? En ik lees dat je best beide samen geeft.
future_vet schreef:Schimmel of gist in de oren?
Gisten zien we ook vaak bij een onderliggende allergie.
Kan mogelijk voedingsgerelateerd zijn: kip of rund. Of omgeving.
Heeft ie nog andere huidklachten? Knabbelen aan de pootjes, likken aan de liezen etc?
Schuur_ schreef:Hier krijgt mijn hond gist in de oren bij verminderde weerstand. Bijv plotse kou, veel stress etc.
Ik geef af en toe een wortelkuur van Olewo en probiotica van dr Ann