Afgelopen week is onze mega lieve, leuke, gezellige en mooie rooie kater overleden.
Hij is ruim 15 geworden, maar hij is heel plotseling heen gegaan.
Hij heeft een beroerte gehad maandag op dinsdag nacht, we konden niks anders dan hem in laten slapen. Het was zo'n triest gezicht en tot op de laatste seconde zo ontzettend lief, we missen hem enorm en ik ben er nog van slag van.
Nu willen we nog niet gelijk kijken naar een andere kat, maar dat die er komt is wel zeker, al was het alleen al omdat we een muizeneter nodig hebben bij onze stallen.
Onze Tycho kwam altijd wel lekker binnen hoor, we hoeven niet perse een echte boerderij kat.
Tycho hebben we als 2 jarige opgehaald bij mensen, omdat hij in huis alles onder pieste! Er waren meerdere katten daar in huis en een 3tal kinderen. Tycho pieste uit stress daar. Bij ons heeft hij nooit in huis geplast.
Maar hoe vind je de leukste kat, ik vind de meeste katten namelijk niet leuk

Een dier, ook een kat , moet voor mij knuffelig zijn en de veel katten zijn niet knuffelig, Tycho was dat wel.
Eigenlijk wil ik het liefst een copy paste van onze rode kater.
Het hoeft ook niet perse een kitten te zijn, ik wil gewoon de juiste match. De combi van een knuffel en een boerderij kat.
Wie heeft tips om de juiste te vinden?
Waar moeten we op letten?
Hoor graag van jullie