Nu zie ik alleen wel veel praktische haken en ogen waarvan ik niet helemaal weet hoe we dit veilig kunnen oplossen.
We wonen in een klein vrijstaand huis met 3 jonge kinderen. Hier moeten we dus goed op inspelen om het goed veilig te hebben en dat je niet iedere keer in de stress hoeft te schieten als ze naar buiten gaan o.i.d. of een deur open laten.
De tuin is volledig omheind met schutting of hekwerk. Maar hier moeten we dan natuurlijk wat mee om het veilig af te schermen.
Wat zijn jullie tips voor tuin afscherming? Hoe pak je dat aan? Het liefst zodat je het zo min mogelijk ziet/geen opgesloten gevoel geeft.
Daarnaast hebben we op onze slaapkamer 2 dakramen en 2 ramen die je op een klein stukje kunt open kantelen aan de bovenkant, of volledig open kunt zetten (zoals een deur). Hoe kunnen we die veilig maken tegen de katten? Wie heeft daar ervaring mee, wat werkt goed?
En wat zijn jullie tips tegen krabben aan meubels en slopen van dingen? Haaltjes in de stof etc.
Ik hoop dat jullie fijne tips & ervaringen hebben. Of ook ervaringen wat juist niet werkt natuurlijk