18 oktober zijn de knappe kinderen van Fiore alweer 2 jaar oud geworden. Aanstaande 29 december zullen de kittens van vorig jaar alweer een jaar worden

En nu... Verwachten wij wederom volle broers/zusjes van deze twee nesten!
Eerste topic Fiore nest C: [BB-HK] [VOLG] Maine Coon kittens onderweg! Update: Geboren (pag. 4)
Vorige topic, Fiore nest D: [BB-ITP] [VOLG] Maine Coon kittens verwacht!! 2022, of toch 2023?? *Geboren!*
Omdat deze combinatie geweldig uitgepakt heeft qua uiterlijk én karakter, hebben wij voor dit jaar weer voor dezelfde kater gekozen (internationaal kampioen). Zowel kater als poes zijn uiteraard uitgebreid getest op (erfelijke) afwijkingen.
Het knappe koppel

Big Hug Ronja Fiore x GR.Int.Ch. Nelson Mandela v.d. Groene Berg

Het zal voor Fiore het laatste nest zijn. Hierna is het voor haar klaar en wordt ze gesteriliseerd. Dan mag ze nog lekker genieten van haar leven zonder krolse buien en hormonen. Dat heeft ze wel verdient! Tevens zal het voorlopig het laatste nest zijn voor onze cattery. Ik ben inmiddels uit huis en mijn moeder wilt het liever niet helemaal alleen voortzetten in de toekomst. In ieder geval voorlopig even niet. Mijn ouders zullen zelf een kitten willen houden (voorkeur een katertje). Gewoon voor het gezelschap, niet voor fokdoeleinden.
Groepsfoto van het eerste nest! (dus exact dezelfde ouders)

(vlnr: Chavelli, Chiara, Cesare Vico, Ciro, Cantucci)
En een groepsfoto van het vorige nest (ook exact dezelfde ouders)

(vlnr: Dragoni, Donya, Duccio, Dalia, Dolce)
En dan zijn jullie natuurlijk ook wel benieuwd hoe ze opgegroeid zijn....

Eerste nest:
Cantucci Du Champ Vert (nu Nowi)

Chavelli Du Champ Vert (nu Chewie)

Chiara Du Champ Vert

Cesare Vico Du Champ Vert (Vico)

Ciro Du Champ Vert

Afgelopen nest:
Dalia Du Champ Vert

Donya en Dolce Du Champ Vert

Donya Du Champ Vert

Dragoni Du Champ Vert (nu Bo)

Duccio Du Champ Vert (mijn knappe kerel

De kittens zijn stuk voor stuk zó enorm mooi en echt zo ontzettend lief! Ze zijn super aanhankelijk, knuffelig en ook zeer slim. En ook behoorlijke boefjes haha. Nogal ondernemend

En nu is Fiore ondertussen alweer +- 64 dagen drachtig!!

Het walrusje die op knappen staat

Wie volgt er deze keer weer gezellig mee?