Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Natascha schreef:Je kunt nu beter je titel aanpassen
Onze kat heeft pas ook de diagnose snelle schildklier gehad. Wat een ellende zeg. Hij is zwaar allergisch tegen de pillen van de dierenarts en was een hoopje ellende. Hij is 14 jaar.
Als laatste hoop heb ik hem op alternatieve tabletten gezet iom de dierenarts in de categorie nee heb je en ja kun je krijgen. En na een week is hij gelukkig weer een stuk opgeknapt. Zijn voer regime is wel aangepast. Geen vis meer en veel kleine porties over de dag verspreid.
Operatie wilde ik hem niet aandoen en raadde de dierenarts ook niet aan. Radio actief jodium vind ik echt idioot duur.
We hopen dat hij het zo nog een tijdje volhoudt.
Natascha schreef:Je kunt nu beter je titel aanpassen
Onze kat heeft pas ook de diagnose snelle schildklier gehad. Wat een ellende zeg. Hij is zwaar allergisch tegen de pillen van de dierenarts en was een hoopje ellende. Hij is 14 jaar.
Als laatste hoop heb ik hem op alternatieve tabletten gezet iom de dierenarts in de categorie nee heb je en ja kun je krijgen. En na een week is hij gelukkig weer een stuk opgeknapt. Zijn voer regime is wel aangepast. Geen vis meer en veel kleine porties over de dag verspreid.
Operatie wilde ik hem niet aandoen en raadde de dierenarts ook niet aan. Radio actief jodium vind ik echt idioot duur.
_xManadisx_ schreef:Natascha schreef:Je kunt nu beter je titel aanpassen
Ja, radioactief jodium is duur. Als ik een kat van 14 had met een te snel werkende schildklier zou ik het wel overwegen. Met 1-2 jaar medicatie heb je de kosten van de jodiumbehandeling er wel uit.
Grootste probleem met de jodiumbehandeling is dat het maar op 2 plekken in Nederland gedaan word en de leveringen ervan heel oonvoorspelbaar zijn. Wachtrij is op dit moment dacht ik al een jaar ongeveer…
Tinkermuts schreef:Die van mij krijgt indd ook dagelijks een pil.
Hij is enorm moeilijk met medicijnen met ik maal de pil fijn en door wat heel lekkers, dat gaat best goed.
Speciaal voer krijgt ie wel maar dan vooral waar wat meer imzit om aan te komen omdat hij erg snel mager word.
Mijne was tien toen het door bloedonderzoek bekend werd, nu 2 x per jaar om de waardes te meten