Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
marleen_usar schreef:Een konijn in huis houden is vaak te warm, ze kunnen prima buiten in een groot hok.
office schreef:Ik zou ze dan binnen houden dan heb je er meer plezier van (.Saai ook voor ze in de kou eenzaam buiten.En ook meer risico van loslopende katten .)In de tuin kun je ze dan laten spelen en uitrennen al doen ze dat binnen ook.
Konijnen zijn echt leuk dus ik zou het doen als ik jou was
Urbanus schreef:marleen_usar schreef:Een konijn in huis houden is vaak te warm, ze kunnen prima buiten in een groot hok.
Onzin, binnenkonijnen krijgen gewoon geen wintervacht.
tamary schreef:Konijnen als huisdier zijn inderdaad maar zozo, meer kijkbeestjes voornamelijk. Als je interactie, knuffels, etc. wil ben je beter af met een kat of hond en daar in kan je het hele jaar evenveel tijd in steken.
Urbanus schreef:Ik heb 2 Duitse reuzen dus de ren is behoorlijk groot, maar ik denk dat ik de ren ga opdoeken en ze los laat lopen, is dat geen optie in jouw tuin?
Ik zie ze in de winter soms alleen voor voer en een korte knuffel, maar zoals nu is het knap weer dus dan ga ik wel even bij ze zitten. Je zou ook iets kunnen overdekken?
Ik ben niet neutraal natuurlijk, ik vind konijnen echt zo leuk! Ik heb de mijne een jaar binnen gehad, ze zijn ontzettend tam!
flavlip schreef:Urbanus schreef:Ik heb 2 Duitse reuzen dus de ren is behoorlijk groot, maar ik denk dat ik de ren ga opdoeken en ze los laat lopen, is dat geen optie in jouw tuin?
Ik zie ze in de winter soms alleen voor voer en een korte knuffel, maar zoals nu is het knap weer dus dan ga ik wel even bij ze zitten. Je zou ook iets kunnen overdekken?
Ik ben niet neutraal natuurlijk, ik vind konijnen echt zo leuk! Ik heb de mijne een jaar binnen gehad, ze zijn ontzettend tam!
Hoe hou jij ze dan veilig? Puur uit interesse. Mijn konijnen hebben een groot hok met ren en onder toezicht mogen ze in de hele tuin.