Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Silvia schreef:Mijn senior hond kreeg op een gegeven moment psylliumpoeder (haal je bij de reform winkel) en ik had de indruk dat ze daardoor haar ontlasting wat gemakkelijker kwijt kon. Het is wel even zoeken naar de juiste dosering.
Sterkte met je hond! Het kan ook gewoon iets onschuldigs zijn, je bent snel geneigd om bij een oude hond aan het ergste te denken.
Je zou nog hydrotherapie kunnen overwegen om de spieren sterker te maken. Bij mijn hond hielp dat goed. Bij haar deed Librela op een gegeven moment niets meer en overgestapt op hydrotherapie en dat deed haar echt goed.
BarbaraNova schreef:oh dank je voor je reactie, ben voor mijn hond aan het zoeken maar hij heeft epilepsie dus ga er absoluut niet zomaar iets in spuiten. Dus nu jij zegt neurologische problemen ga ik dat toch verder uitzoeken.
Dank je
journee schreef:Ik weet natuurlijk niet wat je hond nu eet, maar mocht hij voornamelijk brok krijgen dan kun overwegen om dit aan te vullen of te vervangen met vers vlees. De ontlasting wordt hier over het algemeen op een natuurlijke manier steviger van, wat weer een positief effect heeft op de anaalklieren.
BarbaraNova schreef:journee schreef:Ik weet natuurlijk niet wat je hond nu eet, maar mocht hij voornamelijk brok krijgen dan kun overwegen om dit aan te vullen of te vervangen met vers vlees. De ontlasting wordt hier over het algemeen op een natuurlijke manier steviger van, wat weer een positief effect heeft op de anaalklieren.
hij krijgt nu juist weer brok met blik om te voorkomen dat hij stevigere ontlasting krijgt..