Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Hettieheks schreef:Als er inderdaad ook sprake is van een grotere lever en een senior hond is het gewoon op naar de dierenarts!
plutolover schreef:Ik ben opzoek naar een goede suplement voor honden maag.
Mijn hond spuugt de laatste tijd best veel gal. Het is gewoon geel, en ze is verder niet ziek of mager of wat dan ook. Geen bloed bij enz. ontlasting ook goed.
Ze krijgt goede voeding. Ze wordt in november 9 en is een duitse herder. Ze eet niet van de straat of iets.
Ik heb wel gegoogeld maar toch ben ik opzoek naar ervaringen. Want elk merk wilt natuurlijk verkopen. Wel of niet kruiden/hollistich misschien toch probiotica geven? tegenwoordig heb je ook snoepjes vorm of is een poedervorm toch beter?
Als dit blijft aanhouden dan gaan we uiteraard naar de dierenarts. Ik ben zelf ook dierenarts assistente geweest dus ik zie nog geen noodzaak maar zoek wel wat kwa ondersteuning
plutolover schreef:Hettieheks schreef:Als er inderdaad ook sprake is van een grotere lever en een senior hond is het gewoon op naar de dierenarts!
De lever is op de echo geweest en de da zei dat zei vanzich zelf een grote lever hebt. En verder niks te zien is op de echo. Bloed toen ook geprikt geen afwijkende leverwaardes vandaar ook de echo.
maar ik zal me de DA contact opnemen
8nnemiek schreef:Wanneer spuugt ze? Alleen 's morgens?
Mijn hond heeft er een tijdje last van gehad. Ik denk dat het wat maagzuur is geweest. Toen ik haar 's avonds voor het slapen gaan een snee brood gaf en elke ochtend heel vroeg alvast een klein handje brok ben gaan voeren was het over, en dat heb ik later weer langzaam afgebouwd.