Ik hoop dat het geen probleem is dat ik hem hier deel, maar een vriendin van mij is haar kat al een paar dagen kwijt en is heel hard naar hem op zoek. Op alle mogelijke online zoeksites is hij al aangemeld, maar helaas nog zonder resultaat. Aangezien hier veel mensen zitten die vaak buiten te vinden zijn, hoop ik dat Bokt misschien kan helpen.
Mocht je Zero gezien hebben, dan horen we dat heel graag! Hij wordt echt ontzettend gemist.
pinto_1
Geplaatst: 04-10-23 20:32
Ik woon helaas niet in de buurt, maar sterkte voor je vriendin. Hoop dat zij haar kat terug vindt.
Anastasia24
Geplaatst: 04-10-23 20:34
Zou mijn ogen open houden... Hij heeft gelukkig een opvallend kopje. Hoop dat ze hem terug vind, sterkte.
Nee, die loopt al een paar maanden rond blijkt, ik heb het even nagevraagd. Toch bedankt!!
StellaMay
Geplaatst: 05-10-23 18:15
Ik zag dat je zei dat hij op alle sites is aangemeld, ook op de facebook groepen? Kat gevonden/vermist, en de chipgroepen in de omgeving? Is hij zelf gechipt en goed geregistreerd? Ik duim voor je vriendin dat hij snel gevonden wordt, de onzekerheid is verschrikkelijk
Die onzekerheid is inderdaad heel erg rot. Je weet niet of hij ziek is, nog leeft, helemaal okee is maar ergens binnen zit bij iemand of ergens buiten... je weet gewoon helemaal niks.