Wij zitten met een probleem zo groot als een oud duitse herder

Wij hebben zelf honden, momenteel nog een amerikaanse stafford en een kleine kruising a la italiaanse straathond.
Wij hebben een gedeelte van de tuin (ons gazon) mooi omheind met planken van 1m80 hoog waar ook nog een betonnen muur achter staat van 1m50.
Niet om onze honden binnen te houden, maar de hond van de buren buiten te houden!!
De muur van 1m50 was efficient toen die hond nog puppy was, maar begin dit jaar hupste hij hier vrolijk overheen, opzich geen probleem, zij het dat deze hond altijd de aanval inzit op onze honden!! Gelukkig zijn de onze goedzakken want ik geloof best dat mijn staffie behoorlijke schade zou kunnen berokkenen, vandaar hebben wij een extra omheining gezet rond een gedeelte van 1m80.
Maar nu blijkt dit dus ook niet meer voldoende!!
Uit schrik laat ik nu de honden nog amper alleen buiten, maar ze zijn gewend altijd vrij binnen en buiten te leven.
Ik voldoe al aan mijn plichten en mijn honden zijn ook het probleem niet!
Maar van zodra we buiten zijn kloutert hij onophoudelijk tegen de omheining aan.
Meermaals samen gesproken maar hun vinden het alleen maar grappig lijkt het, of dan roepen ze eens een paar keer op de hond als ik sta te brullen aan de omheining omdat hij er weer overheen hangt

Tot mijn stafford iets terugdoet en dan zie ik het al gebeuren dat hun pleiten dat Ik mijn hond kan laten inslapen.
Als puppy trouwens ook al laten kennis maken maar de herder reageert gewoon heel dominant en mijn stafford heeft al vaker gaten gehad hiervan. Dus vriendjes zullen het helaas nooit worden omdat hun hier ook het erge nooit van inzien.
Nu had ik al van die pinnen gezien om op de omheining te zetten, eigenlijk een kattenwering, maar deze hond zou hier doorheen banjeren denk ik.
Dus, nu dacht ik... kan ik een draad zetten met stroom bovenop de omheining of aan de achterkant zeg maar.
Op zich nog op mijn terrein want erachter zit ook nog de betonnen muur.
Of kunnen de buren hier tegenin gaan?
Hun hond heeft mijn omheining achteraan ook al gesloopt. Dit was draad van 1m50 met houten palen en boven en onderaan planken. Maar door hier herhaaldelijk tegenaan te springen en te hangen en .. de draad al verbogen, planken los en/of gebroken, palen breken af.
Ik weet niet meer hoe ik mijn tuin "hondproof" kan maken of ik zie mezelf al een 2m hoge muur metselen met prikkeldraadrollen zoals de gevangenis

Wie heeft er betere tips voor een omheining die
1) sterk is!!
2) een handige hond niet tegenaan kan klimmen (planken en draad klimt hij)
3) slimme oplossing die ook niet te prijzig is (stuk van 150m totaal)