Het is al een wat ouder topic, maar er staan wat handigheidjes in.
Vandaar dat ik hier reageer en niet elders een nieuw topic aan maak.
Is er iemand lid van Facebook of die groep en kan die de voer lijst delen?
Of is deze zo uitgebreid dat deze niet te delen is?
Hier 2 Siberen die op RC Hair & Skin staan.
Eigenlijk wil ik ze zelf natuurlijker voeren.
Rauw krijg ik er bij 1 echt helemaal niets in en bij de ander heel minimaal.
Ze drinken verder goed, dus de keuze is om gewoon op droogvoer te blijven, en af en toe zelf vlees of vis bij te voeren. De schatjes lusten wel kabeljauw en biefstuk

Poes, is op gewicht, en heeft onbeperkt voer uit de SureFeeder. Hier eet ze af en toe een hapje uit en gaat weer verder.
Kater, te vet, krijgt eten uit een voerautomaat.
Hij vreet anders alles in 1x op. Heeft dan echt een opgezette buik en blijft honger houden. Valt poes dan ook lastig als zij gaat eten, waardoor zij weer te weinig eet.
Daarnaast lust hij bijna niets, ik heb een Purizon proefzakje mee besteld, meerdere keren aangeboden, maar hij wil het niet. Zelfs de snacks moet hij niet...
Voor mij is de logische stap om op droog te blijven zitten om de porties ook bij afwezigheid goed verdeeld kunnen worden zonder uit te drogen en/of te bederven.
Mijn eerste idee was om over te gaan naar Ziwi Peaks, echter stoppen ze met de vriesdrooglijn naar Europa.
Verder kom ik er alleen echt niet uit welke voeding hoogwaardig is (totaalvoeding), zorgt dat de tandjes schoon blijven en dus een bite heeft, dat hun vacht mooi blijft eeeeeen dat het erg smakelijk is, maar niet ongezond.
Mijn vetzak eet gedroogd enkel kipstukjes, garnalen en witvis.