Dit is de eerste keer in al die tijd dat ik denk JA
Ik zag net op Facebook een bericht voorbij komen van Amivedi die direct mijn aandacht trok, is dat onze Garfield? Zal vast wel niet, heb zovaak gevonden katten bekeken en elke keer was het hem weer niet. Maar nu.. toch maar weer geopend, je weet maar nooit. Je leest wel vaker dat katten na jaaaren weer thuis komen.
De typische staart.. Zijn blik.. Het klopt toch wel, al is hij vele en vele kilos lichter. Snel beschrijving lezen; gecastreerd, oudere kat.. Ja het zou hem echt kunnen zijn! En hij is niet heel ver van waar we toen woonden gevonden.
We hadden vier binnen katten en juli 2017 is hij in eens verdwenen. Waarschijnlijk door een deur geglipt? Was echt heel bizar dat hij er in eens niet meer was.
Ik durf gewoon niet te vroeg te juichen, bang dat het hem niet is. Maar zou toch zo geweldig zijn!
Morgenochtend gelijk bellen, en hopen dat ik gelijk mag komen kijken. Weet iemand hoe moeilijk ze doen om te komen kijken? Heb wel vaker gelezen dat ze erg lastig doen.. Grrr dat wordt slecht slapen vannacht.
Duimen jullie mee?
Edit; de andere drie katten zijn gechipt, maar deze was van nature erg bang en kregen we beide afspraken niet mee naar de dierenarts. Daarna is het er niet meer van gekomen. Ik kon me ook echt wel voor mijn kop slaan maar doen we helaas niets meer aan