Veel dank voor jullie reacties
Ik reageer niet op iedereen individueel, maar lees alles en ben er blij mee.
Toch gemengde ervaringen met die rollers dus. Ik ben ook nog niet echt overtuigd.
En ook een succesverhaal over een kat met tuigje
Dat lijkt me (mits de kat het gewend is) ook nog steeds wel wat.
En ik zie veel voorbeeldfoto's, dank allemaal! Veel blije poezels in de buitenlucht en wat een creatieve creaties hebben jullie gemaakt
Ik zag wat vragen over mijn balkon en mijn verhuurder. Ik heb een balkon van gewoon glas (geen melkglas), dus veel uitzicht voor een toekomstig poezenbeest. De verhuurder staat niet toe dat ik bij het balkon iets boor. Ik huur van een commerciële verhuurder, dus ik heb niet de verwachting dat ik daarmee individueel afwijkende afspraken kan maken.
Net of gaas plaatsen zonder te boren, mag niet van de VVE (o.a. vanwege aangezicht idd). Nu wil ik best burgerlijk ongehoorzaam zijn en spreekt zo'n soort net/kooi achtige constructie me wel aan. Maar durf ik dat zonder plan B voor het balkon? Want was als alles toch weg moet? Arme poezel is dan al aan buiten gewend.
maliejane schreef:Mocht het net op zich nu niet mogen van de huurder i.v.m. aangezicht kan je mogelijk ook nog kijken naar een verwijderbaar net. Ik weet niet of die kant en klaar bestaan, maar als je een inritsbaar net maakt op een frame of een rolgordijn idee realiseerd waarbij je het net alleen hoeft te gebruiken als de kat buiten is dan lijkt het mij dat de huurder daar geen bezwaar tegen kan hebben.
Dit klinkt ideaal! Wel een puzzel om te maken. Je hebt zeker geen voorbeeld toevallig?
SnuitjeLove schreef:Geen tips voor je balkon maar in een eerder topic van mij heeft bokker Wisja gereageerd met een heel leuk koppeltje wat ter adoptie beschikbaar is. Worden volgens mij nu gehouden als binnenkatten en ik weet niet of ze nog beschikbaar zijn.
Ga ik eens opzoeken