Wij hebben vooral knuffels in huis omdat onze andere hond daar dol op is. Zij is heel zuinig met haar speelgoed en sloopt eigenlijk nooit iets. De nieuwe hond denkt daar iets anders over, hij knabbelt graag aan bepaalde delen van de knuffel. Zo zijn de steviger gestikte randjes favoriet maar ook de opgenaaide oogjes of labels moeten eraan geloven.
Ik probeer de knuffels te ruilen voor een flos touw en soms werkt dat, maar de baby draak knuffel is stiekem zijn favoriet.
Hij eet de stukjes stof ook op die hij eraf knabbelt maar dat lijkt mij niet zo gezond.
Hij krijgt ook gewoon kauwsnacks waar hij echt fanatiek op kan kauwen, maar met de knuffels is het anders want daar is hij echt speels mee en knabbelt dus meer als een soort hamster op de favoriete delen.
Omdat hij zich nu eindelijk vrij genoeg voelt om te spelen wil ik hem het plezier niet ontnemen maar zou hem graag iets geven wat misschien langer mee gaat en ook veiliger is.
Als jullie dus goede tips hebben dan hoor ik ze graag

De hond is trouwens 2,5 jaar en de tandjes zijn mooi (DA heeft ze twee weken geleden nog bekeken).
Hier foto met de favoriete knabbel onderdelen