Ik heb mijn hond al 3 jaar verzekerd bij een maatschappij. Vrij hoge premie genomen om goed verzekerd te zijn. Vorig verzekeringsjaar werd helaas na een ongelukkig ongeval duidelijk dat we te maken hebben met een frauduleuze partij. Dit is zelf al bij programma's als Radar geweest, dus dit is wel serieus.
Ik wil ontzettend graag overstappen, maar ik loop tegen het probleem aan dat mijn hond nu overal uitgesloten wordt voor zijn volledige skelet/bewegingsapparaat/gewrichten/etc omdat hij vorig jaar een botbreuk heeft opgelopen in een van zijn pootjes door een schrikreactie van de hond waarbij hij noodlottig ten val kwam.
Anyhow, gezien hij klein van stuk is, is juist zijn skelet hetgeen waarvoor hij verzekerd zou moeten zijn. Hoewel we erg voorzichtig zijn, is een ongeluk toch zomaar snel gebeurd. Dat blijkt uit vorig jaar. Zou er een verzekering te vinden zijn die mijn huidige verzekering kan overnemen? Volledig verzekerd, behalve die ene poot? Als ik namelijk bij de huidige partij blijf is hij volledig verzekerd op het skelet, maar ik wil zo graag van die frauduleuze partij af. Iets van een vergoeding krijgen gaat daar gepaard met 20 mails omdat ze niets willen vergoeden en ze hebben mijn premie met ruim 100 euro verhoogd. Bovendien doen ze ook rare zaken met het niet willen vergoeden van BTW en dat soort rare fratsen. Al met al: ik wil van ze af, maar ik wil ook gewoon graag dat mijn lieve hondje verzekerd is tegen hoge kosten zodat ik hem een zorgeloos leven kan bieden. Dat is waarom ik hem 3 jaar geleden (helaas bij de verkeerde partij) voor een topdekking heb verzekerd. Stom.
Iemand enig idee of er ergens nog iets te behalen valt? Ik ben bang dat ik in het hokje 'dikke pech' uitkom, maar ik wil toch een poging wagen of iemand een idee heeft.
Dank.