Maar we verwachten weer pups

Dit keer niet van Roek maar van haar dochter Vos. Vos komt uit Roek haar eerste nestje die ook op bokt te volgen was [BB-HK] [VOLG] Nestje Tamaskan gepland
Ook het nest van Roek haar moeder was hier te volgen dus dit wordt de 3e generatie boktpups

Dit wordt Vos haar eerste nestje en voor ons de eerste keer dat we met een zelf gefokte teef fokken, Vos is 3 jaar maar voor mijn gevoel krijgt mijn puppie puppies

Uiteraard ging het net als de eerste keer met Roek niet zoals gepland. Vorig jaar had ik al het plan Vos dit voorjaar te dekken maar toen ze in November al loops werd vielen die plannen in het water, dacht ik

Roek werd als verwacht bijna 6 maanden na haar nest loops en blijkbaar dacht Vos dat dat een mooie tijd was om loopsheden te synchroniseren. En toen moesten we snel een beslissing maken, de timing was top voor ons, we hadden een reu en we konden de laatste test nog net regelen dus waarom niet.
En toen waren we bij de reu... Een jonge reu die ook nog nooit gedekt had. En tja je kunt een paard naar water leiden maar je kan hem niet dwingen te drinken

2 dagen geprobeerd maar het ging hem niet worden. In overleg met de vereniging uiteindelijk besloten om de volgende dag naar een andere reu te gaan en toen was het zo geregeld

Gisteren hebben we een echo gehad en ze is drachtig

We verwachten de pups begin mei.
En we hebben nog plek op onze wachtlijst.