Ik heb een hele lieve Australian Kelpie, die ik voorheen altijd in de kofferbak van mijn autootje vervoerde.
Zelf vond ze dit helemaal niets, dus nu zit ze ook vaker op de achterbank.
Nu heb ik een nieuw autootje, een klein gebakje... dus daar past ze überhaupt niet meer in de kofferbak.
Nu ben ik dus eigenlijk op zoek naar advies, hoe ga ik haar veilig vervoeren?
In onze vorige auto maakte ik gebruik van deze beschermdeken:

Aangezien mijn hond niet durft te gaan liggen en altijd een beetje onstabiel zit te kijken, wilde ik een deken die zou voorkomen dat ze tussen de achterbank en de voorste stoelen in zou vallen als ik een keer moet remmen. Ze draagt overigens een tuigje, maar toch...
Aangezien deze auto een stuk kleiner is, heb ik nu deken over... Dus mocht ze een keer naar voren vallen, dan valt ze in een soort hangmatje... Dat vind ik best lomp, want het is wel eens gebeurd en daar wordt ze eigenlijk juist angstiger van. Logisch, want zij weet niet dat ze daar ineens wegzakt.
Nu ben ik aan het kijken om bijvoorbeeld zoiets te bestellen?

Heeft iemand hier ervaring mee? Ik zie eigenlijk alleen maar dit soort dingen voor kleine hondjes?
Of wat raden jullie aan voor "grotere" honden die niet in de kofferbak vervoerd kunnen worden?
Mijn hond is 18 kg en ongeveer 45 cm groot ofzo? Niet heel groot, maar te groot voor die kleinste mandjes...