Situatieschets: Boomer, boxer-labrador mixje, 13 jaar oud, 30kg, herstellende van vestibulair syndroom sinds 14/12.
De sufferd is gitzwart en heeft het altijd eerder warm dan koud gehad. Ook op bejaarde leeftijd nooit getrild. Nu, sinds 14/12, trillen als een rietje, ook ontspannen in bed, en het gaat over als hij een delentje krijgt. Maar ja, die hond draait nog wel eens 's nachts, dekentje eraf, en 's ochtends een steenkoude bibberende hond.
Sneu, en ook niet goed voor de artrose.
Ja, het is koud, ook ik kleed me goed aan, en ik heb geen verwarming.
Twee vragen:
1: is het mogelijk dat hij simds dat vestibulair syndroom zijn warmte niet meer kan reguleren? Uiteraard vraag ik dit ook bij de DA de volgende check.
2) welke kleding kan ik het beste kopen. Ik wil graag een soort van piyama en een jasje voor als hij overdag in de tuin is als ik aan het wrtk ben. Net stond hij te trillen aan het hek, em dat vind ik echt zielig.
Beide kledimgstukken moeten niet te warm zijn, en het jasje ook waterdicht, voor mocht het gaan regenen als ik er niet ben.
En uiteraard ook beschikbaat in grote maten, hij is niet klein.
Het liefste suggesties van Zooplus, die levert namelijk ook hier zonder torenhoge verzendkosten.