Moderators: Firelight, Essie73, Muiz, NadjaNadja, Maureen95
idylle schreef:Borisje schreef:Om het jezelf een stuk simpeler te maken, gewoon hypoallergeen voer kopen en daarbij supplementen voor de oudere hond geven. (wel even opletten welke dierlijke eiwitten daaraan toegevoegd zijn natuurlijk)
Super handig! Bedankt voor je tip!
idylle schreef:Ik ben opzoek naar een hypoallergene senior brok voor onze kruising boomer. Alles wat ik zelf kan vinden is òf senior brok òf hypoallergeen, maar ik ben dus opzoek naar een brok die beiden eigenschappen heeft. Wie helpt mij met het vinden van de juiste brok? De kosten van de brok maken niet uit. Alvast bedankt!
idylle schreef:Een haar analyse werkt het snelst, maar er is een wachtlijst van 2 jaar begrijp ik dat goed? Dan lijkt mij een eliminatie dieet toch sneller. Of begrijp ik het niet goed?
Dit krijgt hij nu;
[ [url=m/NjO7F1.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/vxNEnj.jpg]Afbeelding[/url] ]
idylle schreef:Een haar analyse werkt het snelst, maar er is een wachtlijst van 2 jaar begrijp ik dat goed? Dan lijkt mij een eliminatie dieet toch sneller. Of begrijp ik het niet goed?
Dit krijgt hij nu;
[ [url=m/NjO7F1.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/vxNEnj.jpg]Afbeelding[/url] ]
idylle schreef:Ik heb een mail gestuurd aan de persoon van de haaranalyse. Ben benieuwd.
Dat verklaard kiwitje, dank je wel!
Brr insectenbrok...? Klinkt heel vies hihi... zot daar wel alles in wat ze nodig hebben?
Gebruikers op dit forum: Bytespider en 17 bezoekers