Moderators: Essie73, Ladybird, Polly, Firelight, Muiz, NadjaNadja, ynskek
Renee1991 schreef:Mja, vuurwerktraining zijn wij nu wel te laat mee dus daar ga ik nu niet meer aan beginnen.
Kennel zou kunnen, maar ik vind het prettig om de hond gewoon bij mij te houden. Dus ik zoek wel echt naar een medicament of evt toch zo'n thundershirt, mits de ervaringen daarmee goed zijn.
chanicha schreef:Bij mijn dochter haar Ridgeback hielp niets, ook niet de Bachdruppels.
Zij bracht hem naar een kennel ergens bij IJsselstein, in the middle of nowhere, en dat ging goed.
Sweetgirl1 schreef:chanicha schreef:Bij mijn dochter haar Ridgeback hielp niets, ook niet de Bachdruppels.
Zij bracht hem naar een kennel ergens bij IJsselstein, in the middle of nowhere, en dat ging goed.
Kan dat rijpickerwaard geweest zijn?
anca schreef:Zo'n cd met vuurwerk geluiden liggen ze naast te slapen hoe hard hij ook staat. Ze hebben echt wel door dat het nep is.
Bodan schreef:Ik ben nu met mijn hond bezig wanneer ze een knal hoort waar ze van schrikt, dan zeg ik feestje en strooi ik met allemaal lekkers. Zodat ze een positieve associatie krijgt met de knallen. Hoe ik dat ga doen als er veel wordt geknald weet ik nog niet. Ben er dit jaar mee begonnen. Tot nu toe werkt het goed, en kijkt ze mij verwachtingsvol aan als ze een knal hoort verder heb je verschillende ondersteunende middelen bij de dieren drogist. En voor volgend jaar tijdig beginnen. Monique bladder gedragstherapeut geeft bv online training. Sterkte