Een hondengrot is een soort schelp waar de hond lekker in kan kruipen, de grootste maat is 250 euro. Anders wordt het een tent, het gaat dus om angst van onweer en vuurwerk. Ik ben zelf erg creatief en ik keek op pinterest en daar stond wel wat. Hebben jullie nog ideeën?
Wij hebben de XL-Cosy Cave voor een Weimaraner en een teckel, beide liggen ze er erg graag in. Zoals Schuur zegt, vaak met 1 poot of het puntje van de neus naar buiten .
Hier ook de XL variant. Soms liggen ze helemaal achterin opgerold met de 'deur dicht' dus de opening onder hun gestopt (hoe ze het doen weet ik echt niet) en soms volledig uitgestrekt met een poot of puntje van de neus erbuiten.
Ik heb 2 Vizsla's waarvan eentje met schotangst/vuurwerkangst maar hij komt gewoon uit de cave gekropen als hij iets hoort. Nu is die sowieso als die bang is dat hij zowat in mijn gezicht komt zitten terwijl onze hond vroeger wegkroop in het diepste, donkerste plekje van het huis. Het zal dus afhankelijk zijn van hoe je hond reageert of dit hem gaat helpen bij zijn angst. Het gaat sowieso wel helpen om te relaxen.
Mijn zus heeft een Shiba en zelfs die is verslaafd aan haar cave (wel maar een M volgens mij)
Even een schopje. Kruipen jullie honden echt zelf in zo'n cosy cave/slaapzak? Ik zou het wel willen uitproberen, maar voor een lab is het toch best prijzig aangezien ik wel echt een grote nodig zal hebben.
De Weim ligt er heel graag onder, maar hem moeten we wel even helpen, jij is nogal een duts . De teckel redt zich prima en kruipt er heel graag onder, dan zie je alleen nog een neusje. Of helemaal niks .