- Puur Hormone Balance
Goed bij o.a onregelmatige cyclus.
Op de website van medpets zijn de ervaringen positief maar lees ik dat het in sommige gevallen (voornamelijk bij honden) de loopsheid stimuleert. In dit geval zou ik het dus willen gebruiken om de krolsheid cyclus regelmatiger en voor betreffende kat ook wat rustiger te laten verlopen en haar meer in balans te brengen, hier kon ik geen concrete ervaringen over vinden m.b.t katten.
- Puur Derma & Puur Derma Vital
Ik ben opzoek naar iets wat jeuk verlicht waardoor ze zichzelf minder likt en iets om haar vacht en huid te ondersteunen zodat haren weer sterk en vol terug kunnen groeien. Derma is goed tegen o.a jeuk (overmatig likken is een uiting bij jeuk, de jeuk heeft geen medische oorzaak, parasieten/allergieën zijn uitgesloten). Derma Vital ondersteund de huid en vacht van binnenuit. Ik ben benieuwd of er mensen zijn met ervaringen van beide supplementen of een van deze 2 supplementen en verschil merken bij hun dier. Op medpets stonden veel uiteenlopende reacties waar ik niet veel wijzer van werdt.
Aangezien het overmatige likken ook door innerlijke onrust/spanning kon komen (mevrouw is nogal een stresskipje

Alvast bedankt voor het delen van ervaringen m.b.t bovenstaande producten