Wij willen graag weer een hondje en ik kwam deze stichting tegen.Toch mijn twijfel omdat ik zeker wil weten of een toekomstige hond met katten kan.Wie heeft er ervaring met deze stichting en is hun advies betrouwbaar?
Britta,ouwe taaie.Old but still going samen met onze knuffelruin Nappie.Britt, ik mis je.
Ik heb mijn hond via verhuisdieren.nl. Wat ik niet wilde: geen mechelaar en zeker niet uit een werklijn. Tot ik de mail opende waarin hij voorgesteld werd. Wat heb ik nu? Juist! Op slag verliefd toen ik zijn foto zag. Hij was al wat ouder maar nog geen seconde spijt. Wat een geweldige hond.
Als ik huisdieren.nl intik krijg ik een webshop? Ben je niet in de war met verhuisdieren.nl?
Omdat ik een verstandelijke beperking heb begrijp is het voor mij moeilijk om bepaalde onderwerpen juist te begrijpen. Ik lees de dingen net iets anders dan jullie bedoelen. Communicatie is dan ook niet mijn sterkste punt
Omdat ik een verstandelijke beperking heb begrijp is het voor mij moeilijk om bepaalde onderwerpen juist te begrijpen. Ik lees de dingen net iets anders dan jullie bedoelen. Communicatie is dan ook niet mijn sterkste punt
Ik zie op de website dat als je reageert op een dier je direct €8,99 mag aftikken. En dat geld per reactie. Dus als je 3x tot de conclusie komt dat er niet gereageerd wordt of je toch geen match bent dan ben je al 27 euro verder.
Opzich een leuk verdien model maar ik zou er voor bedanken