Jullie als de grootste verzameling dierenvrienden bij elkaar kan mij mogelijk helpen met het volgende probleem: onze kat blijft alle waterbakken omgooien en sloopt zelf de drinkfontein.
Broer en zus zijn 11 maanden oud en wonen met zijn tweeën. Ze zijn binnen in de woonkamer en keuken, komen niet buiten. Ze zijn blij en gezond, beiden 'geholpen'. Mooie voorwaarden speeltjes die regelmatig wisselt, krabpalen en planken. In de ochtend, zodra we thuis komen van werk en voor we naar bed gaan krijgen ze vers water.
De jongedame is de boosdoener, alle drinkbakken moeten om, ze sleept met de Catit drinkfontein tot waar de kabel reikt. Beiden hebben op een anti-slipmat met verhoogde rand gestaan, om het water op te vangen zodat ze met droge voeten kan drinken, ook al is er water naast gegaan. Nu trekt ze de bovenkant van de fontein af en het filter eruit

We hebben de drinkbak en voerbakken op verschillende plekken gehad, meerdere drinkbakken (meer water overal

Inmiddels word ik er wat moedeloos van, kat maakt alles nat waardoor alles vies wordt en er waterplekken op de meubels komen. Ik ben ook bezorgd dat ze uren zonder drinken komen te zitten als we naar werk zijn. Verbieden doe ik ook liever niet, wil niet dat ze stress krijgt bij het drinken of niet meer durft straks.
Bedankt voor het meedenken!