We lieten hem nu vooral even wakker en alleen in de bench ná zijn slaapje daarin, vanaf dat hij rustig bleef niet meteen eruit halen en dat hebben we uitgebouwd en dat gaat super.
Ik ben nu op het punt dat ik het nog ietsje langer wil uitbouwen, maar na een tijdje merk ik dat hij het wel een beetje zat raakt en begint te zoeken naar iets te doen (zie ik op de camera).
Uiteindelijk gaat hij dan maar op een handdoek uit zijn bench kauwen (de hoekjes komen dan vanzelf los

Ik heb nu een kong classic gekocht om te vullen, dat vindt hij geweldig en die durf ik denk ik wel zonder toezicht in de bench te laten. Nu vraag ik me alleen af, hij gaat dan niet eerst slapen, maar eerst met die kong aan de slag tot hij in slaap valt (getest toen we thuis waren). Op zich dus heel fijn dat hij dan wat langer zoet is en pas later in slaap valt. Tijdens de test ging dit goed, maar ik durf de kong niet erg vol te doen omdat ik bang ben dat hij daarna juist snel moet plassen ipv gaat slapen?
We gaan nu altijd na zijn eten namelijk een plas doen.
Hoe zouden jullie dit aanpakken? Wel de gevulde kong en zal het wel meevallen dat hij dan snel moet plassen daarna of zou dat prima moeten kunnen dat hij daarna in slaap valt tot de uitlaatservice komt?
We werken nu thuis (zolder) dus bij paniek kunnen we hem wel laten plassen, maar omdat het zo goed gaat vind ik het ook fijn om de juiste oplossing te zoeken zodat het voor hem aangenaam is in de bench tot hij wordt opgehaald, uiteindelijk zal dit toch 2x in de week zo moeten namelijk dus hoe eerder dat normaal is voor hem hoe fijner. We willen de bench later ook de deur uit doen, maar voor nu is dat nog geen optie, dan blijft ie rondjes door de kamer rennen

Andere tips zijn ook welkom wat ik veilig in de bench zou kunnen laten bij hem

Thanks!!