Moderators: Essie73, Ladybird, Polly, Firelight, Muiz, NadjaNadja, ynskek
tita schreef:Labeadoodle met goede papieren heb je niet voor 1100€
Mijn ouders stond ooit op de wachtlijst 3 jaar terug 5600€ voor puppy
Leo schreef:Vind ik ook een bizar bedrag voor een "kruising".
Goof schreef:Leo schreef:Vind ik ook een bizar bedrag voor een "kruising".
Tegenwoordig wordt alles met elkaar gekruist, men bedenkt er een naam voor en vraagt er goud geld voor alsof ze een nieuw ras op de wereld hebben gezet.
Zo ben ik al een 'bernedoodle', een 'boxador', een 'cockapoo' en een 'maltipoo' tegen gekomen.
Ik lach me rot.
XxDiandraxX schreef:Kruisingen zijn er natuurlijk altijd al maar “vroeger” werd dit gewoon kruising genoemd. Nu hangen ze er een leuk naampje aan, noemen het een nieuw ras, vragen de hoofdprijs en ze krijgen het…
ImkeTarek schreef:Zo is in Engeland de cavapoochon (cavalierxpoodlexbichon) populair... (daar zo'n 4 jaar als trimmer gewerkt)
"Ik heb een echte rashond!" "Nee mevrouw, u heeft een zuivere vuilnisbak!" (Al zeg je dat natuurlijk niet hardop)
Absolem schreef:ImkeTarek schreef:Zo is in Engeland de cavapoochon (cavalierxpoodlexbichon) populair... (daar zo'n 4 jaar als trimmer gewerkt)
"Ik heb een echte rashond!" "Nee mevrouw, u heeft een zuivere vuilnisbak!" (Al zeg je dat natuurlijk niet hardop)
Ik zeg het wel hardop dom gelul van dat soort volk met hun verzinsels voor kruisingen ben ik echt allergisch voor.
ImkeTarek schreef:Absolem schreef:
Ik zeg het wel hardop dom gelul van dat soort volk met hun verzinsels voor kruisingen ben ik echt allergisch voor.
Als je je klanten wilt verliezen als trimmer, moet je dat idd doen. Helaas zijn daar zo'n 80% van de klanten designerbreeds.
Als mensen zeggen dat het ze tegenvalt dat hun hypoallergene hond toch verhaard, dan geef ik idd wel aan dat het idd een kruising blijft die van beide ouders de gene meegekregen kunnen hebben (f-zoveel daargelaten, maar die verharen meestal ook echt niet)
Gebruikers op dit forum: _Lois_, Andreeaa, ardanwan, axel_1997, Century, CupCakes_, DemiSisa, Eefje_Sammy, GoogleAdsense, Googlebot, Hanneke137, ogidni, Renee, TessaxQuincy, vilheide, Xhiske en 38 bezoekers