Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Earth schreef:Ik heb trouwens contact gehad met Feliway, en ze zeggen dus dat de verdamper maar 6 keer 1 maand gebruikt mag worden voor het beste resultaat. Dat vind ik echt schandalig voor deze prijsIemand anders nog alternatieven voor Feliway die minder duur zijn en langer mee gaan?
Earth schreef:Ik heb trouwens contact gehad met Feliway, en ze zeggen dus dat de verdamper maar 6 keer 1 maand gebruikt mag worden voor het beste resultaat. Dat vind ik echt schandalig voor deze prijsIemand anders nog alternatieven voor Feliway die minder duur zijn en langer mee gaan?
Amber_anne schreef:Earth schreef:Ik heb trouwens contact gehad met Feliway, en ze zeggen dus dat de verdamper maar 6 keer 1 maand gebruikt mag worden voor het beste resultaat. Dat vind ik echt schandalig voor deze prijsIemand anders nog alternatieven voor Feliway die minder duur zijn en langer mee gaan?
Ik snap niet wat je hiermee bedoelt?
De feliway die wij hadden stond op de verpakking dat hij het 6 maanden deed. Dat vind ik prima voor de prijs
Nienke89 schreef:Hallo allemaal,
Ik heb een vraagje, voor mijn wat gestreste kat een diffuser gekocht van Feliway. Maar als ik hem in het stopcontact steek lekt de olie uit het flesje...hebben meer mensen hier ervaring mee? Hoort dit of moet ik er even mee terug?