Feliway lekt

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Nienke89

Feliway lekt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-22 12:13

Hallo allemaal,

Ik heb een vraagje, voor mijn wat gestreste kat een diffuser gekocht van Feliway. Maar als ik hem in het stopcontact steek lekt de olie uit het flesje...hebben meer mensen hier ervaring mee? Hoort dit of moet ik er even mee terug?

Earth

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-22 12:20

Ik heb die van mij even gecheckt en die van mij lekt ook. Wel slecht voor iets wat zo duur is :=

Earth

Re: Feliway lekt

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-22 14:41

Ik heb trouwens contact gehad met Feliway, en ze zeggen dus dat de verdamper maar 6 keer 1 maand gebruikt mag worden voor het beste resultaat. Dat vind ik echt schandalig voor deze prijs := Iemand anders nog alternatieven voor Feliway die minder duur zijn en langer mee gaan?

sasja0705Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-22 16:07

Earth schreef:
Ik heb trouwens contact gehad met Feliway, en ze zeggen dus dat de verdamper maar 6 keer 1 maand gebruikt mag worden voor het beste resultaat. Dat vind ik echt schandalig voor deze prijs := Iemand anders nog alternatieven voor Feliway die minder duur zijn en langer mee gaan?

No stress sprayfles van Beaphar, voor omgeving. of echte Valeriaandruppels ( flesje maar zonder alcohol) op een dekentje
Stinkt alleen n beetje (erg,haha) naar oude sokken.

XxDiandraxX

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-22 16:48

Heb je hem dan niet op zijn kop in het stopcontact?
Als ze zo zitten kunnen ze toch haast niet lekken? Zo hebben wij ze op de praktijk ook hangen, deze foto komt trouwens van de site van feliway zelf.
Afbeelding

Momo94

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-22 18:06

Earth schreef:

Catcomfort van beaphar. Kopie van de feliway.

Earth

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-22 18:10

Ja ik heb m zoals hij hoort, maar toch lekt het.
En bedankt voor de tips van Beaphar! Dat is net wat meer betaalbaar :)

Amber_anne

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-22 18:18

Earth schreef:

Ik snap niet wat je hiermee bedoelt?

De feliway die wij hadden stond op de verpakking dat hij het 6 maanden deed. Dat vind ik prima voor de prijs

Earth

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-22 18:24

Amber_anne schreef:
Earth schreef:

Ik snap niet wat je hiermee bedoelt?

De feliway die wij hadden stond op de verpakking dat hij het 6 maanden deed. Dat vind ik prima voor de prijs

De verstuiver gaat 6 maanden mee, een navulling gaat 1 maand mee. Daarna kun je het product weggooien, dat vind ik wel wat zonde voor zo'n dure verstuiver. Maar goed, dat is mijn mening :P

Amber_anne

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-22 18:28

Ah dat de navulling zo kort meegaat is natuurlijk belachelijk. Dan kan je beter elke keer een nieuwe kopen maar dat is milieu technisch niet zo fijn

Als antwoord op de op, die van ons hebben beide nooit gelekt. Ik zou contact opnemen met de winkel waar je het gekocht hebt

Hevonen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-22 18:28

Nienke89 schreef:
Hallo allemaal,

Ik heb een vraagje, voor mijn wat gestreste kat een diffuser gekocht van Feliway. Maar als ik hem in het stopcontact steek lekt de olie uit het flesje...hebben meer mensen hier ervaring mee? Hoort dit of moet ik er even mee terug?

Mijn feliwaydiffuser sproeide erboven tegen de muur, of eigenlijk op een mooi en oud schilderij. Gelukkig het eraf gekregen. Voor mij geen diffuser meer. Ik heb Feliway in een sprayflesje, maar noch de diffuser noch de spray hebben enige invloed op onze vijf katten, ook niet op de twee van mijn zoon.