Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
mavantos schreef:Puur en Phytonics hebben 'maar' 0,85mld FCU zag ik. Ik had ergens gelezen dat je minimaal 1mld en maximaal 5mld FCU nodig hebt voor een goede werking, maar dat is dus niet jullie ervaring?
Hannanas schreef:mavantos schreef:Puur en Phytonics hebben 'maar' 0,85mld FCU zag ik. Ik had ergens gelezen dat je minimaal 1mld en maximaal 5mld FCU nodig hebt voor een goede werking, maar dat is dus niet jullie ervaring?
Klopt.
Als ik probio geef dan altijd humaan, merken zat zoals vitalize, vitortho en now.
Gespecificeerd op stam en dus ook voldoende hoeveelheid. Liefst geef ik dan iets incl bacillus coagulans en saccharomyces boulardii.
mavantos schreef:Puur en Phytonics hebben 'maar' 0,85mld FCU zag ik. Ik had ergens gelezen dat je minimaal 1mld en maximaal 5mld FCU nodig hebt voor een goede werking, maar dat is dus niet jullie ervaring?
xDenies schreef:Die van Frama, hele mooie producten met een zeer hoge kwaliteit. Ik heb er ontzettend veel positieve verhalen van langs zien komen. Het werd toen verkocht op mijn oude werk. De hele Frama lijn overigens. Ze geven ook heel goed advies.
xDenies schreef:Als ze dat beoordelen vanuit het hele verhaal dat je hebt gedaan zal er wel een kern van waarheid inzitten. Eerlijk, ik heb gezien wat hun adviezen doen
mavantos schreef:xDenies schreef:Als ze dat beoordelen vanuit het hele verhaal dat je hebt gedaan zal er wel een kern van waarheid inzitten. Eerlijk, ik heb gezien wat hun adviezen doen
Ik heb ze gesproken en op hun advies nu de Echinacea Complex en Probiotica Plus besteld. We beginnen dan met de Echinacea en zodra de kuur van de dierenarts is afgelopen starten we met de probiotica erbij. Dan kunnen we ook even goed bekijken hoe hij erop reageert.
Gebruikers op dit forum: mriek1990 en 43 bezoekers