Evt. ook al gekeken naar rauw voer? En dan gewoon fijner gemalen. Er zijn meerdere merken die ook speciaal voor katten kvv hebben, en dan ook in kleinere rollen komen e.d. Al kun je in principe elke soort kvv wel geven in theorie, ook de grover gemalen afhankelijk van de eet voorkeuren en wat ze gewend zijn. Alleen bij gewone kvv, niet specifiek voor katten, zit er geen extra taurine in dus daar zou je evt wel op langer termijn naar moeten kijken.
Maar misschien valt dat beter in de smaak. Voordeel hiervan is ook dat er dus verder geen toevoegingen in zitten.
Verder zou je op catmoneo.nl en voerwijzer.nl nog eens kunnen rondsnuffelen.
Verder ben ik wel fan van almo nature qua vlees in blik bv. De jelly varianten vallen hier enorm goed in de smaak, maar ook gewoon de niet-jelly varianten, waar dan ook geen gekke toevoegingen e.d. in zitten. Ook applaws heeft vergelijkbaar fijn vlees vind ik. En hier geven we nog Edgard & Cooper kuipjes ook, die vallen ook enorm goed in de smaak en staat erom bekend heel smaakvol te zijn. Maar niet elk merk hiervan zal voor alvleesklier problemen echt ideaal zijn, dus dat is wel een ding. Dan zou ik bv. naar almo nature kijken, de gewone variant met bv de kip erin e.d. dat is gewoon vlees zonder gekke toevoegingen en ook zonder sausjes e.d. maar valt toch vaak gewoon echt goed in de smaak.
Maar voor specifiek problemen zoals met de alvleesklier, zou je ook nog contact met een voedingsdeskundige kunnen leggen. Die kunnen je veel gerichter advies geven en ook veel meer opties geven als alleen die specifiek DA brok zeg maar als je wat anders wilt proberen, en dit is wel een aandoening waarbij het belangrijk is dat je even goed oplet wat je gaat doen. De mensen achter catmoneo en voerwijzer zouden je hierin ook wel verder kunnen helpen 
Waar je in ieder geval wel al naar kunt kijken is dat je niet te vet vlees/brok e.d. hebt, dus bv. kip, kalkoen, paard, lam zijn dan prima opties in diersoort om naar te kijken oa. EDIT: En tegelijkertijd wel ook even blijven overleggen met de DA, dat deze op de hoogte is van wat je anders zou gaan voeren bv. Altijd fijn als ze er van op de hoogte zijn wanneer er een ziektebeeld is.