Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Pareltjes schreef:Hoeft niet iets met verveling te maken te hebben. Heb hier een gecastreerde voormalig verwilderde kater. Kan gaan en staan waar hij wil, binnen of buiten. Speelt en rent met de hond en andere kat. Vangt muizen en de vissen van de buurman..( oops ). Maar jankt werkelijk de hele dag. Om gek van te worden. Hij is gezond, krijgt zn aandacht heeft ruim voldoende beweging. Maar heeft zichzelf in de loop der tijd het janken aangeleerd voor aandacht. Super irritant maar we vergeven het hem maar...meestal dan toch
Agossie schreef:Het enige dat ik kan bedenken, ga spelen met de kat! Laat hem écht jagen, rennen, springen en klimmen tot hij hijgend gaat liggen. Dan paar minuten later, als hij weer wat op adem is, opnieuw en daarna nog een keer. Daarna eten. Ik gok dat hij dan veel rustiger wordt. Hij moet gewoon moe worden.
Dus ik geef de dierenarts gelijk, hij verveelt zich.
Rivendell schreef:Pareltjes schreef:Hoeft niet iets met verveling te maken te hebben. Heb hier een gecastreerde voormalig verwilderde kater. Kan gaan en staan waar hij wil, binnen of buiten. Speelt en rent met de hond en andere kat. Vangt muizen en de vissen van de buurman..( oops ). Maar jankt werkelijk de hele dag. Om gek van te worden. Hij is gezond, krijgt zn aandacht heeft ruim voldoende beweging. Maar heeft zichzelf in de loop der tijd het janken aangeleerd voor aandacht. Super irritant maar we vergeven het hem maar...meestal dan toch
Mijn ex zwerver kater is precies zo
Hele dag janken terwijl hij alles kan doen wat hij wil
Biks2 schreef:Agossie schreef:Het enige dat ik kan bedenken, ga spelen met de kat! Laat hem écht jagen, rennen, springen en klimmen tot hij hijgend gaat liggen. Dan paar minuten later, als hij weer wat op adem is, opnieuw en daarna nog een keer. Daarna eten. Ik gok dat hij dan veel rustiger wordt. Hij moet gewoon moe worden.
Dus ik geef de dierenarts gelijk, hij verveelt zich.
Bedankt voor je reactie!
Dit doet ze al, maar hij is er al heel snel klaar mee en dan doet hij niet meer mee
Memories schreef:Uit wat blijkt dat de kat veel ruimte en onafhankelijkheid nodig heeft? Was hij gewend om buiten te komen, en heeft hij voordat hij zo ‘gepest’ werd wel altijd kattenmaatjes gehad?
Gebruikers op dit forum: GoogleAdsense, PetalBot, WillemYntJee, YandexBot en 70 bezoekers