Hoi hoi,
Ik was nog een film aan het kijken zojuist en ik hoor mijn hondje wat onrustig ademen. Hij doet dat vaak als hij heel diep slaapt. Ik draai me naar hem toe om te kijken (hij lag op de grond) en eigenlijk lag hij wat verschrikt te kijken dus ik noem zachtjes zijn naam en til hem op. Tijdens het tillen / en waarschijnlijk daarvoor al, laat hij wat urine lopen! (Er lag op de grond nog een aardige plas)
Dit heeft hij nog nooit gehad dat hij echt urine heeft laten lopen.
Hierna leek hij ook echt wat van slag, en keek verdwaasd rond. Ik heb voor de zekerheid zijn temperatuur gemeten maar die was 38.2. Verder heeft hij overdag geen rare of zieke indruk gemaakt.
Hij is een vrij “dromerig” hondje. Ligt vaak met spier-bewegingen, zacht gepiep te slapen/snurken.
Een chihuahua reutje van 7 bijna 8 jaar oud.
Omdat ik me nu natuurlijk zorgen maak typ ik een bokt berichtje, maar gezien hij nu weer normaal doet, wat brokjes op heeft, en we even gauw naar buiten zijn gegaan en hij wild werd van de riem, neem ik morgen even contact op met onze eigen da. Maar misschien is er nog iemand wakker met ervaring.
Ik zelf denk direct weer aan een of andere epileptische aanval, ook omdat hij zo verbaasd erna was. En op Google is nou niet echt te vinden dat honden hun urine laten lopen in hun slaap (zonder onderliggend probleem).
Dus,,, iemand met ervaringen?
Liefs Caitlin en Billy