Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
tamary schreef:Opsluiten, dierenambulance bellen en laten ophalen voor controle/chip uitlezen.
smurffie schreef:Je kan ook hier zoeken https://www.amivedi.nl of iemand deze kat toevallig mist.
Albion schreef:tamary schreef:Opsluiten, dierenambulance bellen en laten ophalen voor controle/chip uitlezen.
Maar stel hij is van iemand drie deuren verderop, is dat niet.. raar?
Daihyo schreef:Als mijn kat ontsnapt zou zijn, zou ik in alle staten zijn en enorm blij dat iemand de moeite neemt om even de chip uit te (laten) lezen.
Tancreda4 schreef:Zomaar een bandje aan doen zou ik niet doen. Ik ken katten die volledig door 't lint gaan van iets om de nek als ze dst niet zijn gewend en daarnaast kunnen ze zich er mee ophangen, zeker zo'n bandje van festival die niet zomaar scheurt als je er aan trekt.
Als je twijfelt eerst een foto delen op bv Facebook. En anders de dierenambulance laten komen om te checken op chip. Misschien dat hij in de buurt woont maar misschien is hij ook de weg kwijt. Het feit dat hij zo blijft plakken zou mij ook aan 't twijfelen maken.
Hier pas bovenstaande methode ook nog uitgevoerd. Ik kreeg op fb al snel reacties dst het een bekende kat was. En blijkbaar hadden de achterburen in de tussentijd al de dierenambulance laten langskomen die na het uitlezen van de chip dezelfde conclusie hadden getrokken.