Secret Santa 2022 - The dog edition

Moderators: Muiz, Firelight, NadjaNadja, Essie73, Maureen95

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
kanjerroos
Berichten: 220
Geregistreerd: 13-07-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-22 14:14

KimD schreef:
kanjerroos schreef:
De Jumper heeft as dinsdag 25% korting op een product naar keuze (uitzondering snacks en voer als je tussen 9 en 12 langs komt!


Jammer, dat is het enige waarvoor ik bij de Jumper kom. _O-


Hahaha ja ik ook! Maar je weet nooit of iemand er wel iets kan gebruiken. Super stom ook om snacks uit te sluiten van de actie

mvdende

Berichten: 5751
Geregistreerd: 14-12-08
Woonplaats: Ossendrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-22 15:27

Avonturia shop heeft ook veel acties vooral op snacks. De 70% korting acties vallenorm tegen, maar iets van 4 honden producten ofzo. Manden bijvoorbeeld alleen maat 40-50-60cm. Grotere maten uitgesloten van de korting.

Leuk als je een kat of klein hondje hebt, maar een flinke hond heeft helemaal niets aan die actie. En nog wel meer van dat soort.

Maar dus wél leuke acties op snacks. Mijn winkelmandje had ik gisteren nacht al gevuld, straks even nog wat extra's erin en dan afrekenen. Dit jaar alleen geen goodiebags, die waren van hun altijd geweldig, zeker de 1e jaren dat ze het deden.

Gisteren al lekker geshopt voor m'n lootje en wat dingen voor Skip, maar of ie dáár nou zo blij mee is.... :+ namelijk ontworming en een nageltang en Skip heeft de pest in nagels knippen helaas.

Vanmiddag een doos mooi ingepakt, die staat alvast klaar.

mavantos

Berichten: 3631
Geregistreerd: 14-05-08
Woonplaats: Midden-Delfland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-22 15:36

mvdende schreef:
Avonturia shop heeft ook veel acties vooral op snacks. De 70% korting acties vallenorm tegen, maar iets van 4 honden producten ofzo. Manden bijvoorbeeld alleen maat 40-50-60cm. Grotere maten uitgesloten van de korting.

Leuk als je een kat of klein hondje hebt, maar een flinke hond heeft helemaal niets aan die actie. En nog wel meer van dat soort.

Maar dus wél leuke acties op snacks. Mijn winkelmandje had ik gisteren nacht al gevuld, straks even nog wat extra's erin en dan afrekenen. Dit jaar alleen geen goodiebags, die waren van hun altijd geweldig, zeker de 1e jaren dat ze het deden.

Gisteren al lekker geshopt voor m'n lootje en wat dingen voor Skip, maar of ie dáár nou zo blij mee is.... :+ namelijk ontworming en een nageltang en Skip heeft de pest in nagels knippen helaas.

Vanmiddag een doos mooi ingepakt, die staat alvast klaar.



Ik heb ook besteld bij Avonturia! Ook voor m'n lootje. Ze hebben goede aanbiedingen op speelgoed vond ik, maar ik was er ook wel snel bij moet ik zeggen. Zag dat e.e.a. al uitverkocht was.

Ik denk dat mn pakket straks bestaat uit ca. 6 tot 7 items. Moet nog wel wat bestellen, maar misschien is daar dinsdag nog korting op. Dus ik wacht nog heeeeel even af.

Ik heb al één hint en ik ga er vanuit dat die ook direct voldoende is :') . Alleen nog een leuk kaartje voor erbij en dan inpakken.

cursebreaker

Berichten: 11557
Geregistreerd: 10-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-22 08:27

Happy Monday!
Laten we even aftrappen met een nieuwe vraag/opdracht.

Life is short. Spoil your dog.
Waar kun je je hond(en) bij wijze van spreken het 's nachts wakker voor maken?
Waar worden ze echt heel gelukkig van qua snacks/eten?


M'n eigen antwoord zal ik vanavond even delen.

Leo

Berichten: 50200
Geregistreerd: 06-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-22 08:32


Life is short. Spoil your dog.
Waar kun je je hond(en) bij wijze van spreken het 's nachts wakker voor maken?
Waar worden ze echt heel gelukkig van qua snacks/eten?


Er is weinig wat Fitz niet lust, maar momenteel is kophuid (met of zonder vacht) echt favoriet. Daarnaast vindt hij bullepees ook fantastisch!

Tigress

Berichten: 8948
Geregistreerd: 08-11-10
Woonplaats: Appelscha

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-22 08:50

Life is short. Spoil your dog.
Waar kun je je hond(en) bij wijze van spreken het 's nachts wakker voor maken?
Waar worden ze echt heel gelukkig van qua snacks/eten?

Ha, wat grappig. Hier dacht ik gisteren nog aan :D

Jarvis is qua snacks veelzijdig, maar luchtpijp, buffeloor en rundernekspier zijn altijd dingen waar ik hem ontzettend blij mee kan maken. Als hij een doos krijgt om een snack in uit te kiezen, zullen die drie als eeste verdwijnen. Konijenoren (zowel met als zonder vacht) vind 'ie ook geweldig, maar dan staat hij binnen een paar tellen weer bij me om meer te scoren _O-

Afbeelding

Maar daarom, hij is veelzijdig. Met andere snacks weet 'ie ook wel raad :')
Afbeelding

Art_Ificious
Berichten: 12790
Geregistreerd: 30-06-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-22 08:56

Life is short. Spoil your dog.
Waar kun je je hond(en) bij wijze van spreken het 's nachts wakker voor maken?
Waar worden ze echt heel gelukkig van qua snacks/eten?

Racky maak je echt blik met...

Kipsnacks (gedroogde kipgiletreepjes) , koekjes en uiteraard een stukje vers vlees

Afbeelding

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48601
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-22 09:15

cursebreaker schreef:
Happy Monday!
Laten we even aftrappen met een nieuwe vraag/opdracht.

Life is short. Spoil your dog.
Waar kun je je hond(en) bij wijze van spreken het 's nachts wakker voor maken?
Waar worden ze echt heel gelukkig van qua snacks/eten?


M'n eigen antwoord zal ik vanavond even delen.


Cinna kan je nergens voor wakker maken... die is net als ik... ze moet eerst goed wakker zijn voor ze kan eten.. :D Ronja maakt het niet uit... als het maar eetbaar is :D
Cinna is wel erg dol op kaas... en gedroogde kipfilet (van die hondensnacks)... maar dan moet ze er wel zin in hebben... ze is wat eigenzinnig.... de ene keer wil ze het wel, de andere keer niet :D

x_Jeanine_x

Berichten: 9096
Geregistreerd: 09-04-08
Woonplaats: ----

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-22 09:17

Waar kun je je hond(en) bij wijze van spreken het 's nachts wakker voor maken?
Waar worden ze echt heel gelukkig van qua snacks/eten?


Ik denk Yoshi toch wel het gelukkigst maak als ik zelf zalm eet, maar helaas meid, zalm is duur :+
Nee zonder dollen, die hongerlijder eet alles, alsof ze nooit wat krijgt.

Beide honden lusten eigenlijk alles, maar wel lichtelijk grootheidswaanzin. Op instagram staat een filmpje van Yoshi met een mega kophuidplaat :o Maar altijd als ik snacks bestel bij Durks, dan zit er wel een runderkophuid plaat of staaf in.

En boeit het ze niet of het een verantwoorde snack is of het uit de supermarkt komt (mij deels wel)

Zolang het maar geen haar bevat wil ze alles :o

Peach doet vrolijk mee hoor, lekker snacken, afkijken bij Yoshi hoe het miet.
Afbeelding
Afbeelding


Anoniem

Re: Secret Santa 2022 - The dog edition

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-22 09:28

Life is short. Spoil your dog.
Waar kun je je hond(en) bij wijze van spreken het 's nachts wakker voor maken?
Waar worden ze echt heel gelukkig van qua snacks/eten?


Nachten zijn er om te slapen volgens Lilly. Als je haar dan stoort krijg je een flinke grom. Dat krijg je enkel opgelost door haar dan te knuffelen. Waar je haar dan wel wakker voor mag maken :D Maar qua snack/eten? Nee, niets.

Afbeelding

Cerosa

Berichten: 775
Geregistreerd: 04-03-12
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-22 10:04

Life is short. Spoil your dog.
Waar kun je je hond(en) bij wijze van spreken het 's nachts wakker voor maken?
Waar worden ze echt heel gelukkig van qua snacks/eten?


Mona kan ik overal' s nachts voor wakker maken. Soms kom ik midden in de nacht thuis van werk, dan ligt ze diep te slapen en hoort ze me binnenkomen. Dan kijkt ze op, en wil eigenlijk verder slapen. Tot ik dan zeg, mona, brokjes? Dan is mevrouw klaarwakker!


Naast haar eigen brokken eet ze ook heel graag een gevulde kong, met wat vlees. Oh, en wortel! Al sinds pup is ze gek op wortel :')

Lugea

Berichten: 1669
Geregistreerd: 25-10-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-22 10:05

cursebreaker schreef:
Life is short. Spoil your dog.
Waar kun je je hond(en) bij wijze van spreken het 's nachts wakker voor maken?
Waar worden ze echt heel gelukkig van qua snacks/eten?



Melle lust best veel, maar waar hij echt helemaal gek van wordt is gevulde koek. _O- Hij krijgt altijd maar een mini stukje, maar zodra hij dat ruikt wordt hij echt helemaal happy. Verder kan je hem ook wel wakker maken voor peer, knakworst, smeerworst of een stukje kaas. Qua hondensnacks staan eigenlijk die simpele botjes met vlees eromheen gewikkeld op één. Hij mag vaak kiezen welk botje hij wil (leg dan drie soorten neer en hij mag er dan een pakken) en 9 van de 10 keer kiest hij dan toch voor die in vlees gewikkelde botjes. :j

candalisa

Berichten: 3473
Geregistreerd: 02-08-10
Woonplaats: Wijchen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-22 10:12

Life is short. Spoil your dog.
Waar kun je je hond(en) bij wijze van spreken het 's nachts wakker voor maken?
Waar worden ze echt heel gelukkig van qua snacks/eten?

Eigenlijk maak ik ze het liefst wakker om te spelen en knuffelen dat is top. Kwa eten kan ik ze overal blij mee maken al staan konijnenoren met haar top op nummer 1!

VillaNeusjes

Berichten: 6101
Geregistreerd: 03-09-02
Woonplaats: Villa neusjes on tour

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-22 10:16

Waar kun je je hond(en) bij wijze van spreken het 's nachts wakker voor maken?
Waar worden ze echt heel gelukkig van qua snacks/eten?


Vooral wat ik eet op dat moment . Van Hoax heb ik eigenlijk nog geen favoriet iets gevonden. Hij lust iets of lust 't niet en eten is geen prioriteit ook. Trainen met voerbeloning werkt dan ook niet zo goed. Fiet houd van yoghurt bakjes uit likken.

mavantos

Berichten: 3631
Geregistreerd: 14-05-08
Woonplaats: Midden-Delfland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-22 10:36

Waar kun je je hond(en) bij wijze van spreken het 's nachts wakker voor maken?
Waar worden ze echt heel gelukkig van qua snacks/eten?

Freek is gék op kip. Hij is lekker aan het puberen en de recall gaat heel goed dankzij gekookte kipfilet als beloning. Soms bij een heel vies slootje is hij spontaan vergeten wat 'Freek hierrr' is en dan werkt 'Freek hierr, kijk kippie!" nog wel _O- .

Verder mag hij momenteel niet echt snacks ivm gevoelige darmen. Hij krijgt om de dag een konijnenoor en dat gaat gelukkig wél goed en vind hij ook erruuug lekker. Alleen konijn kan zeker niet op tegen zijn grootste liefde kippie.

Dus wakker maken om kip te eten is zeker een optie, maar ook spelen en wandelen is top. Het is niet zo'n slaper.

L_iek
Berichten: 9726
Geregistreerd: 11-01-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-22 11:19

Waar kun je je hond(en) bij wijze van spreken het 's nachts wakker voor maken?
Waar worden ze echt heel gelukkig van qua snacks/eten?


Smoofl! Als ik vraag of hij een ijsje wil staat hij al bij de vriezer :')


Afbeelding

candalisa

Berichten: 3473
Geregistreerd: 02-08-10
Woonplaats: Wijchen

Re: Secret Santa 2022 - The dog edition

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-22 11:23

Mvantos hahaha mijn rottweiler en Stafford waren ook gek op kip rund ik zeiden altijd oe kippppppie kipppppie en kregen ze hun eten tot onze buurvrouw kippen kreeg toen dachten we laten we maar wat minder enthousiast doen hahaha

TheJokerr
Berichten: 2775
Geregistreerd: 25-02-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-22 11:54

Waar kun je je hond(en) bij wijze van spreken het 's nachts wakker voor maken?
Waar worden ze echt heel gelukkig van qua snacks/eten?

Eve is ook veelzijdig qua snacks en alles wat ze mag en kan eten = jackpot.

Maar tijdens de Hooper trainingen kwam ik er een keer achter dat ik geen voerbeloning had en toen mocht ik van een trainmaatje wortel lenen. Dus als er nu wortel wordt gehaald en mevrouw spot dat; moet er minstens één naar haar.

Overigens is Eve vaak diegene die mij wakker maakt, ik lig er nogal op en als ze 1x piept en het werkt niet bounced ze gewoon tegen de zijkant van mijn matras :=

Eloya

Berichten: 5208
Geregistreerd: 27-12-14
Woonplaats: Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-22 11:55

Waar kun je je hond(en) bij wijze van spreken het 's nachts wakker voor maken?
Waar worden ze echt heel gelukkig van qua snacks/eten?

Runderluchtpijp, bullepees, runderlong stukjes gedroogd.
Dat zijn haar favorieten. maar eigenlijk is dieke niet te kieskeurig.
Qua koekjes zijn markiesjes van pedigree haar all time favorite.

Het is voor mij moeilijk bij te houden hier allemaal.. Dus sorry als ik niet veel reageer.

NorwayFjord

Berichten: 3179
Geregistreerd: 10-02-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-22 12:06

Life is short. Spoil your dog.
Waar kun je je hond(en) bij wijze van spreken het 's nachts wakker voor maken?
Waar worden ze echt heel gelukkig van qua snacks/eten?

Mulan vreet alles behalve als ze het niet lust :+ Tot nu toe vallen varkensoren en kippenpoten niet in de smaak, verder heb ik eigenlijk nog niks gevonden dat ze niet eet en dat eet ze allemaal net zo graag want eten = eten. Ze is ook niet zo moeilijk, kluifjes en koekjes van de supermarkt gaan er net zo makkelijk in als verantwoorde hondensnacks (al geef ik die laatste liever uiteraard). Dus niks speciaals waar ik haar echt voor wakker kan maken :)

Kaus

Berichten: 9566
Geregistreerd: 30-07-11
Woonplaats: Vaals

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-22 12:41

Life is short. Spoil your dog.
Waar kun je je hond(en) bij wijze van spreken het 's nachts wakker voor maken?
Waar worden ze echt heel gelukkig van qua snacks/eten?


Dexter: nergens voor. Als die moe is, is hij stik en stik chagrijnig. Dan moet je niet naar hem kijken of aan hem zitten. Dan zit er een drie meter brede cirkel om hem heen waar je niet binnen moet stappen want dan kan je een grom krijgen _O-
Maar als we het dan over eten hebben, vindt hij voornamelijk vis of pindakaas wel heel lekker :))

Dundy: vreten! Maakt niet uit wat voor eten. Als het maar eetbaar is (en volgens Dundy is veel, heel erg veel, eetbaar).

Ben: overal wel voor. Eten, knuffels, schapen, alles. Het leven is een feestje en Ben is altijd the life of the party *\%/* Qua eten maakt het niks uit, ik heb het niet het idee dat hij tot nu toe een voorkeur heeft.

Fientj

Berichten: 159
Geregistreerd: 11-10-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-22 12:52

Life is short. Spoil your dog.
Waar kun je je hond(en) bij wijze van spreken het 's nachts wakker voor maken?
Waar worden ze echt heel gelukkig van qua snacks/eten?


Dit zou ik eigenlijk niet weten. Naast dat slaapt Lilly ontzettend graag snachts, als ik sochtends opsta mag ik blij zijn als ze bij me komt liggen om verder te slapen maar vaak blijft ze in haar mand.
Mee naar buiten maakt haar dan weer even wakker, brokjes eten en dan slaapt ze weer verder.

Lilly heeft altijd kauwdingen ter beschikking. Vooral oren zonder haar en ongerolde runderhuid heeft ze altijd wel iets van liggen. Ze is snel tevreden met lekker wat ze krijgt en totaal niet kieskeurig dus wij hebben het makkelijk.
Vroeger was ze dol op van die pate snoepjes maar die hebben we gebruikt om de auto leuker te maken en nu heeft ze die link gelegd dus zijn ze een minder groot succes. Rodi worst vind ze ook lekker maar ik vind het zelf vervelend met trainen omdat het zo vochtig is.

Anna_98

Berichten: 459
Geregistreerd: 01-04-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-22 12:54

Waar kun je je hond(en) bij wijze van spreken het 's nachts wakker voor maken?
Waar worden ze echt heel gelukkig van qua snacks/eten?

Echt heel gelukkig wordt Sammie niet van snacks, spelen is veel leuker. Hij krijgt nu meestal van die calciumbotjes of van die staafjes met kip oid er omheen gewikkeld, die vindt ie best lekker. Konijnenoren gaan er ook goed in, maar die geur kan ik zelf niet zo waarderen. Verder wordt Sam qua eten vooral heel blij als z'n maaltijd in een bal, snuffelmat, doos met proppen oid zit. En hij is dol op z'n veel te grote kluif die hij als grapje heeft gekregen van m'n broertje

Afbeelding

Flux

Berichten: 2500
Geregistreerd: 10-06-05

Re: Secret Santa 2022 - The dog edition

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-22 13:46

Waar kun je je hond(en) bij wijze van spreken het 's nachts wakker voor maken?
Waar worden ze echt heel gelukkig van qua snacks/eten?


Hoewel Ves ontzettend graag slaapt snachts en ze geen ochtendpuppy is mag je haar denk ik wakker maken voor alle vleessnachts behalve kale konijnenoren :+ Tot nu toe heb ik niks anders gevonden wat ze niet blieft/laat liggen. Als ik echt moet kiezen denk ik dat ze de gedroogde pensstukken tot nu toe het lekkerst vindt!

:9

Kiimm_

Berichten: 3160
Geregistreerd: 24-04-10
Woonplaats: Maurik

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-22 15:56

Waar kun je je hond(en) bij wijze van spreken het 's nachts wakker voor maken?
Waar worden ze echt heel gelukkig van qua snacks/eten?


Cody kunnen we altijd wakker maken voor eten. Wat voor eten, maakt niet uit. Als we alleen al het woord 'eten' zeggen, al is het voor onszelf of in een verhaal, meneer staat dan al bij de trapkast of zijn voerbak :+