Secret Santa 2022 - The dog edition

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nynkster

Berichten: 5334
Geregistreerd: 04-03-12
Woonplaats: Exloo (Drenthe)

Re: Secret Santa 2022 - The dog edition

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-23 10:29

Ik ben ook van plan heen te gaan. Twijfel beetje over meenemen van hond. Misschien laat ik ze wel thuis als t zo jemig druk is.

Leo

Berichten: 50197
Geregistreerd: 06-12-02

Re: Secret Santa 2022 - The dog edition

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-23 10:35

Ik wil ook graag heen, als het lukt op vrijdag (dan gaat Fitz mee). Wordt het zaterdag dan laat ik hem thuis. Ik ben nog nooit op Animal Event geweest dus lijkt me erg gaaf een keer!

EmptyWords

Berichten: 10577
Geregistreerd: 27-02-08
Woonplaats: Wehl

Re: Secret Santa 2022 - The dog edition

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-23 10:54

Ik wil eigenlijk ook wel weer eens gaan.

Of ik de honden dan meeneem weet ik niet.

cursebreaker

Berichten: 11546
Geregistreerd: 10-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-23 13:53

Ik zit nog in dubio wat ik doe - omdat ik momenteel nog veel onzekerheid heb over hoe het tegen die tijd met me gaat. Ik vond de survival op AE vorig jaar wel echt fantastisch en zou heel graag weer willen gaan voor sowieso de survival! Ik heb van het event eromheen verder te weinig mee gekregen omdat ik met Arya vooral bezig was, eerlijk gezegd :'). Dus heb een beetje geshopt met ons groepje na de survival en dat was het wel, ben toen redelijk snel erna gegaan.

Maar de kans is aanwezig dat ik daar in mei fysiek nog niet aan toe ga zijn om die survival te doen - maar misschien dat ik wel op voorhand toch kaartjes koop voor de survival en dan zie ik wel of ik ga meedoen of niet tegen die tijd - ik wordt nogal onder druk gezet door een stel dames :'). Mocht ik niet meedoen, ga ik misschien voor de gezelligheid mee - Kim heeft tegenwoordig een camper dus genoeg plek om mij ook op die manier extra mee te nemen haha

Mocht ik wel met de survival mee doen, ga ik het terrein misschien niet op erna, of anders heel kort.
Arya heeft het voortreffelijk gedaan daar vorig jaar, maar ik vond die drukte echt vreselijk op de zaterdag dan - hoe het de andere dagen was weet ik niet. We liepen als sardientjes in blikken langs elkaar af op veel stukken al heb je hier en daar wel wat plekken waar je iets meer rust kunt opzoeken maar ik vond het best wel overwhelming moet ik zeggen en ik denk ook niet dat elke hond dat even leuk vind, zeker honden die geen events gewend zijn - dat gele lint heb je dus ook niet zoveel aan daar kan ik je vertellen. Arya negeert an zich alles wel heel goed, maar ik zie aan haar dat ze gewoon weg wil daar dus ik doe haar er geen plezier mee. Wij gingen vorig jaar voor de survival met name en ik dacht ik zie wel op het terrein zelf hoe het gaat, dus geen verwachtingen en wanneer het genoeg is is het genoeg en wilde dus gewoon kijken hoe het voor haar zou gaan/zijn. Nu ik dat weet, vind ik het niet zo eerlijk naar haar toe om haar daar weer perse aan bloot te stellen, al Kan het wel. Maar als ik voor de gezelligheid mee ga, blijft Arya sowieso thuis en dan lijkt me meeten wel weer heel leuk met anderen!

TheJokerr
Berichten: 2775
Geregistreerd: 25-02-09

Re: Secret Santa 2022 - The dog edition

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-23 14:16

Leuk veel AE bezoekers, wij gaan zondag ervaring leert dat je dan met meer tassen naar huis gaat dan op vrijdag en zaterdag omdat ze van spul af moeten :')

Waarschijnlijk zonder hond, Eve is 2 jaar geleden mee geweest en ze deed het prima hoor maar het was toch redelijk warm en veel honden die niet opgevoed zijn en alsnog aan de lijn naar jouw hond stormen daar doe ik haar en mezelf geen plezier mee :+

Leo

Berichten: 50197
Geregistreerd: 06-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-23 16:03

cursebreaker schreef:
Ik zit nog in dubio wat ik doe - omdat ik momenteel nog veel onzekerheid heb over hoe het tegen die tijd met me gaat. Ik vond de survival op AE vorig jaar wel echt fantastisch en zou heel graag weer willen gaan voor sowieso de survival! Ik heb van het event eromheen verder te weinig mee gekregen omdat ik met Arya vooral bezig was, eerlijk gezegd :'). Dus heb een beetje geshopt met ons groepje na de survival en dat was het wel, ben toen redelijk snel erna gegaan.

Maar de kans is aanwezig dat ik daar in mei fysiek nog niet aan toe ga zijn om die survival te doen - maar misschien dat ik wel op voorhand toch kaartjes koop voor de survival en dan zie ik wel of ik ga meedoen of niet tegen die tijd - ik wordt nogal onder druk gezet door een stel dames :'). Mocht ik niet meedoen, ga ik misschien voor de gezelligheid mee - Kim heeft tegenwoordig een camper dus genoeg plek om mij ook op die manier extra mee te nemen haha

Mocht ik wel met de survival mee doen, ga ik het terrein misschien niet op erna, of anders heel kort.
Arya heeft het voortreffelijk gedaan daar vorig jaar, maar ik vond die drukte echt vreselijk op de zaterdag dan - hoe het de andere dagen was weet ik niet. We liepen als sardientjes in blikken langs elkaar af op veel stukken al heb je hier en daar wel wat plekken waar je iets meer rust kunt opzoeken maar ik vond het best wel overwhelming moet ik zeggen en ik denk ook niet dat elke hond dat even leuk vind, zeker honden die geen events gewend zijn - dat gele lint heb je dus ook niet zoveel aan daar kan ik je vertellen. Arya negeert an zich alles wel heel goed, maar ik zie aan haar dat ze gewoon weg wil daar dus ik doe haar er geen plezier mee. Wij gingen vorig jaar voor de survival met name en ik dacht ik zie wel op het terrein zelf hoe het gaat, dus geen verwachtingen en wanneer het genoeg is is het genoeg en wilde dus gewoon kijken hoe het voor haar zou gaan/zijn. Nu ik dat weet, vind ik het niet zo eerlijk naar haar toe om haar daar weer perse aan bloot te stellen, al Kan het wel. Maar als ik voor de gezelligheid mee ga, blijft Arya sowieso thuis en dan lijkt me meeten wel weer heel leuk met anderen!


Haha en ondertussen zit je mij lekker te maken om toch de dogsurvival te doen :))
Dus, wie weet, wordt het toch de zaterdag :')

cursebreaker

Berichten: 11546
Geregistreerd: 10-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-23 16:21

Leo schreef:
cursebreaker schreef:
Ik zit nog in dubio wat ik doe - omdat ik momenteel nog veel onzekerheid heb over hoe het tegen die tijd met me gaat. Ik vond de survival op AE vorig jaar wel echt fantastisch en zou heel graag weer willen gaan voor sowieso de survival! Ik heb van het event eromheen verder te weinig mee gekregen omdat ik met Arya vooral bezig was, eerlijk gezegd :'). Dus heb een beetje geshopt met ons groepje na de survival en dat was het wel, ben toen redelijk snel erna gegaan.

Maar de kans is aanwezig dat ik daar in mei fysiek nog niet aan toe ga zijn om die survival te doen - maar misschien dat ik wel op voorhand toch kaartjes koop voor de survival en dan zie ik wel of ik ga meedoen of niet tegen die tijd - ik wordt nogal onder druk gezet door een stel dames :'). Mocht ik niet meedoen, ga ik misschien voor de gezelligheid mee - Kim heeft tegenwoordig een camper dus genoeg plek om mij ook op die manier extra mee te nemen haha

Mocht ik wel met de survival mee doen, ga ik het terrein misschien niet op erna, of anders heel kort.
Arya heeft het voortreffelijk gedaan daar vorig jaar, maar ik vond die drukte echt vreselijk op de zaterdag dan - hoe het de andere dagen was weet ik niet. We liepen als sardientjes in blikken langs elkaar af op veel stukken al heb je hier en daar wel wat plekken waar je iets meer rust kunt opzoeken maar ik vond het best wel overwhelming moet ik zeggen en ik denk ook niet dat elke hond dat even leuk vind, zeker honden die geen events gewend zijn - dat gele lint heb je dus ook niet zoveel aan daar kan ik je vertellen. Arya negeert an zich alles wel heel goed, maar ik zie aan haar dat ze gewoon weg wil daar dus ik doe haar er geen plezier mee. Wij gingen vorig jaar voor de survival met name en ik dacht ik zie wel op het terrein zelf hoe het gaat, dus geen verwachtingen en wanneer het genoeg is is het genoeg en wilde dus gewoon kijken hoe het voor haar zou gaan/zijn. Nu ik dat weet, vind ik het niet zo eerlijk naar haar toe om haar daar weer perse aan bloot te stellen, al Kan het wel. Maar als ik voor de gezelligheid mee ga, blijft Arya sowieso thuis en dan lijkt me meeten wel weer heel leuk met anderen!


Haha en ondertussen zit je mij lekker te maken om toch de dogsurvival te doen :))
Dus, wie weet, wordt het toch de zaterdag :')


Hahahaha jaa ik vond het wel echt heel erg leuk!
Denk ook dat jullie dat echt heel leuk gaan vinden, lijkt me echt wat voor Fitz *\o/* <3

EmptyWords

Berichten: 10577
Geregistreerd: 27-02-08
Woonplaats: Wehl

Re: Secret Santa 2022 - The dog edition

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-23 12:00

Ik ga de vrijdag naar animal event.

Bo maak ik er niet blij mee, die laat ik thuis.
Sinds 2 weken een 2 hond erbij, sky gaat het wel gezellig vinden denk ik

AfricanLady

Berichten: 8010
Geregistreerd: 20-12-11
Woonplaats: Harlingen

Re: Secret Santa 2022 - The dog edition

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-23 22:08

Ik heb ook wel met leslie meegedaan aan de dogsurvival op het animalevent.
.aar momenteel heb ik last van een priformis syndroom teminste al 2 jaar dus ik weet nog niet of ik ga dit jaar

AfricanLady

Berichten: 8010
Geregistreerd: 20-12-11
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-23 15:09

Is er al een 2023 editie :D

EmptyWords

Berichten: 10577
Geregistreerd: 27-02-08
Woonplaats: Wehl

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-23 15:19


AfricanLady

Berichten: 8010
Geregistreerd: 20-12-11
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-23 22:43


Giolli
Zeg maar Ber!

Berichten: 19230
Geregistreerd: 17-11-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-23 17:29

Ik heb dit topic verplaatst naar [BB] omdat het daar beter past. (Ook een jaar te laat nog. :D )