Secret Santa 2022 - The dog edition

Moderators: Muiz, Firelight, NadjaNadja, Essie73, Maureen95

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Fientj

Berichten: 159
Geregistreerd: 11-10-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-22 23:23

Sterkte Blinnii. Nooit leuk dat soort dingen.

Mooie sneeuw foto’s allemaal, van mij hoeft sneeuw niet zo. Geef mij maar gewoon zomer :brr:
Lilly vind sneeuw en vries heel interresant maar heeft het nog weinig gezien. Ik hoop dat de echte kou nog even uitblijft want mevrouw is na de sterilisatie nog redelijk kaal op de buik en ze houd niet van jasjes.

Afbeelding
Geen sneeuw maar wel koud.

En nu aftellen tot iedereen zijn pakketten krijgt. Nu zelf de laatste dingetjes afronden en inpakken

Nynkster

Berichten: 5335
Geregistreerd: 04-03-12
Woonplaats: Exloo (Drenthe)

Re: Secret Santa 2022 - The dog edition

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-22 23:31

Sterkte Bliini, ik hoop dat het allemaal goed uitloopt met je vader. Zijn belangrijkere zaken dan secret Santa!

Anna_98

Berichten: 459
Geregistreerd: 01-04-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-22 23:33

Ik zal ook weer eens onder mijn meeleessteen vandaan kruipen. Ik moet alleen de doos nog dichtmaken en inpakken, dan ben ik klaar om hem volgende week te versturen.

Wat leuk, het eerste pakketje al binnen. En veel sterkte Blinnii

Heerlijk al die blije honden in de sneeuw. Sammie heeft nog nooit echt sneeuw meegemaakt, maar geloof niet dat hij dat heel erg vindt :brr:

Wel een andere vorm van een winters plaatje: de kerst Takkie hangt. En onze echte Takkie wilde zowaar even netjes poseren voor de foto
Afbeelding

x_Jeanine_x

Berichten: 9095
Geregistreerd: 09-04-08
Woonplaats: ----

Re: Secret Santa 2022 - The dog edition

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-22 23:35

Wat Nynkster zegt ben ik het volledig mee eens Blinni!

Leuk Anne, hier staat die ook. Voor de andere nog een plekje zoeken:)

Afbeelding

Leo

Berichten: 50200
Geregistreerd: 06-12-02

Re: Secret Santa 2022 - The dog edition

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-22 00:03

Takkies <3

Veel sterkte Blinnii Y;( wat moet dat moeilijk zijn...

Eowyn3003
Berichten: 2223
Geregistreerd: 22-03-05
Woonplaats: Le Sud de la France

Re: Secret Santa 2022 - The dog edition

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-22 09:56

Sterkte Blinii!

Ik heb me vanochtend bezig gehouden met inpakken, alvast sorry aan mijn lootje voor mijn inpakkunsten. -O- :')

mavantos

Berichten: 3624
Geregistreerd: 14-05-08
Woonplaats: Midden-Delfland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-22 10:04

Eowyn3003 schreef:
Sterkte Blinii!

Ik heb me vanochtend bezig gehouden met inpakken, alvast sorry aan mijn lootje voor mijn inpakkunsten. -O- :')


Hier had inpaksanta ook creatievere ideeën dan uiteindelijk gelukt :')

NorwayFjord

Berichten: 3178
Geregistreerd: 10-02-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-22 10:05

Eowyn3003 schreef:
Sterkte Blinii!

Ik heb me vanochtend bezig gehouden met inpakken, alvast sorry aan mijn lootje voor mijn inpakkunsten. -O- :')

Precies dit :+

Sterkte Blinii!

EmptyWords

Berichten: 10577
Geregistreerd: 27-02-08
Woonplaats: Wehl

Re: Secret Santa 2022 - The dog edition

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-22 10:39

Daar hebben er meer last van hoor

Seven

Berichten: 21230
Geregistreerd: 28-05-05
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-22 10:48

Mavantos
Irritant he
Heb hier al zooo vaak moeten bellen om te kijken waar het pakket dan is want afgeleverd is hier veelal ergens buiten bij een buur gezet -O-

Blinnii
Sterkte begrijpelijk dat je dan wel wat anders aan je hoofd hebt

Fientj
Leuke foto, kou geeft altijd zo'n mooie gloed op fotos <3

Anna 98 en jeanine
Wat een leuke kerst takkies <3

Eowyn
Als het maar in een doos zit toch :Y)

Ik heb vanmorgen nog wat kou fotos gemaakt van m'n dametje <3

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

cursebreaker

Berichten: 11556
Geregistreerd: 10-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-22 11:23

My god, ik heb dus eigenlijk 5 pagina’s bij te werken sinds m’n laatste bij lees post. Da’s echt niet te doen jongens, hoe graag ik ook wil… Dus sorry als ik wat skip, maar ik houd het even bij de laatste 2 pagina’s nu.

Moestuin
Hahaha die foto van Lilly in die oude mat van Nox en dan nog op het randje liggen. Beterschap nog voor je kind, hopelijk is ze ondertussen alweer wat fitter?

Kiimm
Mooie foto’s van Cody! Ik kan ook nooit kiezen welke haha.

candalisa
Hele leuke foto’s van Mila in de sneeuw! Wat een pret!

WendyShet
Wat een mooie schapenvacht! Wij hebben zelf een donkerbruine, maar zo een gekleurde als jij hebt zou ik ook heel graag nog wel eens willen, vind ze echt prachtig!

x_Jeanine_x
Hele leuke foto van Yoshi in de sneeuw in de duinen! Lijkt me erg gaaf om daar te zijn als er sneeuw ligt.

Seven
Haha jaa zou hier ook niet werken met een waakse hond nee. Onze poes zit dan wel altijd als zo’n oud wijf op de vensterbank te kijken. Mensen blijven dan ook vaak echt staan en maken soms zelfs foto’s *gaat echt nergens meer over*, kinderen gaan op de ramen tikken en worden enthousiast. Die zouden door Arya heel anders begroet worden vanachter het raam hahaha. Nog van harte Gefeliciteerd met Wisper! Benieuwd of er dan nog sneeuw jullie kant op komt binnenkort. Maar die foto’s in de kou van vanochtend zijn wel echt prachtig ook zeg!

Eloya
Ohh wat leuk en spannend dat er een pakket is voor jullie! Wanneer ga je naar Raalte weer?

Blinnii
Jeetje wat heftig zeg. Begrijpelijk dat je echt even andere dingen aan je hoofd hebt en bokken op een laag pitje staat. Veel sterkte met alles gewenst!

Fient
Ziet er koud uit inderdaad, vind dat wel altijd heel mooi op foto’s hihi! Maar begrijpelijk met een kaal buikje dat dit wat minder handig is haha. Knappe dame is ze!

Anna_98
Heel toffe verlichting zo van Takkie! Snap wel dat je die idd graag wilde ophangen haha. Past mooi!

Eowyn3003
Herkenbaar hoor met dat inpakken. Ik heb altijd zulke leuke dingen voor ogen met Hoe in te pakken enz en uiteindelijk kom ik echt niet verder als basic en slordig, hoe goed ik m’n best ook doe. Krijg dat priegelwerk echt niet geregeld hahaha.



En nog op aanvraag van MarlindeRooz, ben ik ook even het sneeuwfoto archief ingedoken. Ik heb nog wat leuke foto’s van Rex, onze vorige en mijn eerste hond en echt mijn doggy soulmate:

Rex vond het fantastisch om sneeuwballen te vangen en dan was het altijd voetjes van de vloer haha! Ook had hij - kruising Duitse herder x Bouvier - een baardje toen hij jonger was en dat zag er met sneeuw altijd zo hilarisch uit.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En van Arya heb ik vorig jaar (ik heb afgelopen maandag geloof ik nog wat sneeuw foto's van onze wandeling met KimD gedeeld dus dat werd anders wat dubbelop haha) in April tijdens een paar dagen onverwachtse sneeuw nog wat leuke foto’s kunnen maken bij ons op de heide en een ander nabij gelegen losloop gebied met veel open grasvelden, waar we heerlijk hebben kunnen spelen in de sneeuw - foto's komen van Facebook dus kwaliteit is om te huilen haha:

Met de kleine van een goede vriendin van me, spelen met de bal
Afbeelding


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Seven

Berichten: 21230
Geregistreerd: 28-05-05
Woonplaats: Drenthe

Re: Secret Santa 2022 - The dog edition

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-22 11:45

Prachtig Cursebreaker <3

Ik word altijd zo blij van sneeuwfotos geen idee waarom want ik kan helemaal niet goed tegen kou :D

MelanieB

Berichten: 25871
Geregistreerd: 06-08-06
Woonplaats: Lathum (GLD)

Re: Secret Santa 2022 - The dog edition

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-22 13:07

Heerlijke foto’s <3

Jess_Ashlinn
Berichten: 358
Geregistreerd: 02-11-10
Woonplaats: Drenthe

Re: Secret Santa 2022 - The dog edition

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-22 16:48

Afbeelding

Diesel helpt hier vandaag mee met klussen :+

EloyaJarig

Berichten: 5206
Geregistreerd: 27-12-14
Woonplaats: Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-22 17:20

Ik ga de pakketten trouwens pas rond kerst open maken! Ik denk 1e of 2e kerstdag. Dus als het ene pakket wat ik binnen heb van hier is. Dan duurt de unboxing nog even! Is het van de andere. Dan hoeft mijn ss niet te haasten met verzenden haha

Ik ben er wel vaker tussendoor. Maar hij komt bij de boom te liggen eerst :D

Wat een heerlijke sneeuw foto's!
Dit was Dieke afgelopen Maart met sneeuw
Sneeuw in maart! Maart roert zijn staart!



Ik loop nogsteeds vast met hints. Mijn hoofd zegt elke keer error haha.
Hoop er wel zo snel mogelijk mee bezig te gaan want wil wel rekening houden met de drukte bij de post.. en dat het pakket optijd komt!

MarijeR

Berichten: 24928
Geregistreerd: 20-08-01
Woonplaats: Onstwedde

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-22 17:46

Wat een leuke sneeuw foto's!
Hier eentje die helemaal gek is van sneeuw en aangezien het tegenwoordig niet zo heel vaak meer sneeuwt, ben ik dan ook zo gek om 's nachts nog met Ollie naar buiten te gaan om sneeuwballen te gooien als het dan wel eens sneeuwt :D
Alleen wil ie dan niet meer naar binnen, dat is minder zo laat...

Afbeelding
En hij zit er altijd helemaal onder, ook zijn poten. 1x zat hij met zijn voorpoten vastgevroren en moest ik hem naar binnen dragen :D

Otis is ook gek op sneeuw, hier als pup.
Afbeelding

Finlay is een jaar en heeft nog niet in de sneeuw kunnen spelen -O-

Hier is het pakket ingepakt, op het laatst nog wat erbij gedaan en nu past de doos precies dicht :D
Label ook al online gekocht bij PostNL en maandag gaat het naar het PostNL punt.

Leo

Berichten: 50200
Geregistreerd: 06-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-22 17:57

Hier geen sneeuw, alleen maar mist, nattigheid en kou :brr:

Fitz maakt het niks uit:

Afbeelding



Bijleesposten maken lukt mij ook echt niet helaas. Maar ik lees altijd alles mee. :)

L_iek
Berichten: 9726
Geregistreerd: 11-01-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-22 18:05

Hier gisteren nog een spoedbezoek aan de dierenarts gebracht. Bobbie had heeeeel snel een kipspiesje inclusief cocktailpikker opgegeten. Weer wat geld lichter aan de dierenarts kosten maar Bobbie is bevrijd van de cocktailprikker en loopt weer vrolijk rond :(:)

Anoniem

Re: Secret Santa 2022 - The dog edition

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-22 18:41

Het is dit jaar wat met honden die dingen eten die ze beter gewoon niet eten :') Hebben ze de prikker er nog makkelijk uit gekregen?

Luna2006

Berichten: 3165
Geregistreerd: 03-04-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-22 19:07

dichter bij sneeuw zijn we nog niet gekomen :')
Afbeelding

EloyaJarig

Berichten: 5206
Geregistreerd: 27-12-14
Woonplaats: Deventer

Re: Secret Santa 2022 - The dog edition

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-22 19:13

Oh wat vervelend @Liek
Wel fijn dat die de prikker weer kwijt is

Luna dat truitje haha XD

L_iek
Berichten: 9726
Geregistreerd: 11-01-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-22 19:37

Moestuin schreef:
Het is dit jaar wat met honden die dingen eten die ze beter gewoon niet eten :') Hebben ze de prikker er nog makkelijk uit gekregen?


Ja, godzijdank wel. Hij heeft overgegeven en toen kwam de complete prikker er uit.

Leo

Berichten: 50200
Geregistreerd: 06-12-02

Re: Secret Santa 2022 - The dog edition

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-22 19:45

Wat een schrik, dat zijn idd geen dingen die je naar binnen wilt zien gaan! Gelukkig er goed uit gekomen!

EmptyWords

Berichten: 10577
Geregistreerd: 27-02-08
Woonplaats: Wehl

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-22 19:50

L_iek schreef:
Hier gisteren nog een spoedbezoek aan de dierenarts gebracht. Bobbie had heeeeel snel een kipspiesje inclusief cocktailpikker opgegeten. Weer wat geld lichter aan de dierenarts kosten maar Bobbie is bevrijd van de cocktailprikker en loopt weer vrolijk rond :(:)

Pff, dat is schrikken

Seven

Berichten: 21230
Geregistreerd: 28-05-05
Woonplaats: Drenthe

Re: Secret Santa 2022 - The dog edition

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-22 20:10

Gelukkig is het er geheel uitgekomen

Leuke net niet sneeuw foto's iedereen :D