Secret Santa 2022 - The dog edition

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
candalisa

Berichten: 3473
Geregistreerd: 02-08-10
Woonplaats: Wijchen

Re: Secret Santa 2022 - The dog edition

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-22 17:50

Tigress leuk is dat als ze zich weer jong voelen. Hebben wij hier ook gemerkt toen we mila als pup erbij kregen.

Moestuin hoop dat er niet iets ergs is waardoor je wilt stoppen met bokt.

Kiimm ik doe mee met de gewone ss en eerst vond ik die minder leuk als deze omdat er daar bijna 2x zoveel aan meededen en het minder persoonlijk zou zijn maar merk dat het daar toch wel erg gezellig is. Daar wordt er wel op gelet dat iedereen actief meepraat en dat vind ik toch wel prettig.

Emptywords mooie bak zeg waar was je geweest? Ik hoop 18 januari weer in te kunnen schrijven.

Cursebreaker dat is aardig wat sneeuw hier alleen van die vieze mot regen wel heel koud.

Nala die is idd niet zo heel klein meer nee! Knapperd.

x_Jeanine_x

Berichten: 9095
Geregistreerd: 09-04-08
Woonplaats: ----

Re: Secret Santa 2022 - The dog edition

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-22 17:58

Ik heb al wel een idee aan de hand van m'n kaartje die wij ontvangen hebben.... zo spannend of ik goed zit!

Zelf druk met werken. En proberen leuke originele kadoos te scoren! Hopelijk valt het allemaal in de smaak!

Nynkster

Berichten: 5334
Geregistreerd: 04-03-12
Woonplaats: Exloo (Drenthe)

Re: Secret Santa 2022 - The dog edition

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-22 18:11

ik heb de cadeautjes overigens al klaar staan. ben nog bezig met laatste hint dingetjes en dan zit het er alweer op!

Flux

Berichten: 2496
Geregistreerd: 10-06-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-22 18:39

Hier ook wat minder actief helaas. Ik run een kleinbedrijf en we hebben veel toekomst zorgen met alle stijgende prijzen en de winter voor de deur. Ben er soms gewoon echt naar van en dan wil ik alleen maar doelloos scrollen Y;(

Maar, ik ben bezig met de hints en persoonlijk vind ik het super leuk dus dat klopje kan ik mezelf ook weer geven :+

Vesper heeft inmiddels flink een mening gekregen en is bij vlagen een erg fel madammetje. ~~}>

Afbeelding

Afbeelding

Suusw

Berichten: 469
Geregistreerd: 12-02-07
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-22 18:50

Heb ook alweer veel te lang niet gereageerd, was hier drukte en chaos. Doe even een poging tot bijleespost.


Mavantos: wat fijn dat je geschikte snacks hebt gevonden en een diploma met goeie cijfers *\o/*

MarijeR: wat een leuk pakketje en wat zitten ze er allemaal vol spanning bij te kijken zeg :Y)
Wat fijn dat je weer een klein rondje hebt kunnen lopen!

Ual_95: ah wat balen zeg!! Hopelijk snel duidelijkheid wat precies de allergie is

Candalise: dan schrik je je ook wild zeg, gelukkig is het allemaal goed afgelopen.

VillaNeusjes: Hoax geen fan van z'n lampenkap dus, maar zolang je er nog sokken mee kan jatten :D

TheJokerr: he bah, naar ook dat je niet weet waar t vandaan komt, hopelijk gaat t snel beter :(:)

Flux: doelloos scrollen kan dan heel rustgevend werken, ik hoop dat t allemaal wat mee gaat vallen maar kan me voorstellen dat het een hoop stress geeft.

Hulpsanta Parker blijft te schattig voor woorden <3


Zie een hoop netjes gewassen en getrimde honden voorbij komen <3 Weer leuke kaartjes en foto's. Hopelijk ben ik niks belangrijks vergeten. Ben wel mega jaloers op jullie sneeuw :j Maar goed, wie weet krijgen wij het hier ook nog.

Hier gaat alles lekker, Floyd doet het super goed :j
Verzoekje aan mijn SS, mocht het mogelijk zijn, zou je het pakket dan tijdig willen versturen? Floyd wordt de 22e gecastreerd en aangezien hij bij kadootjes echt niet rustig kan blijven zou het leuk zijn als het pakket er eerder is zodat hij kan helpen uitpakken. Mocht het niet kunnen dan ook geen probleem hoor, dan pakken we het later uit :j

Eowyn3003
Berichten: 2223
Geregistreerd: 22-03-05
Woonplaats: Le Sud de la France

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-22 18:54

Oh TheJokerr, dat is begrijpelijk dan inderdaad!

Sneeuw, wat leuk! Hier enkel koud en nat, wel net fijn een lange toer gewandeld met Toby. Was er nogal bij ingeschoten, examenperiode op mijn school, operatie van Sia, ook een trouwfeest dit weekend.

Ik vind het wel oké zoals het loopt, maar ik heb ook nog nooit meegedaan aan deze SS. Waar ik me wel zorgen over maak is de hints snappen, ik vrees dat ik niet iedereen ken. :oo

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-22 19:46

Flux schreef:
Hier ook wat minder actief helaas. Ik run een kleinbedrijf en we hebben veel toekomst zorgen met alle stijgende prijzen en de winter voor de deur. Ben er soms gewoon echt naar van en dan wil ik alleen maar doelloos scrollen Y;(

Maar, ik ben bezig met de hints en persoonlijk vind ik het super leuk dus dat klopje kan ik mezelf ook weer geven :+

Vesper heeft inmiddels flink een mening gekregen en is bij vlagen een erg fel madammetje. ~~}>

[ [url=m/mNpdmY.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/ZeqOU6.jpg]Afbeelding[/url] ]


Zo herkenbaar… Hier een bedrijf in interieur. Solid surface en maatwerk. Vroeger haalden wij 80% van de gemaakte offertes binnen. Nu 7 opgesteld en helemaal niets… Daarvoor 3 maand geen enkele offerteaanvraag. Het is echt triestig. Man vult nu zijn dagen in onderaanneming maar dat is ook enkel goed om de cijfers groen te houden. Daarmee ga je geen investering doen of iets vervangen dat stuk is.

Candalisa: Het is zeker niet bokt gerelateerd. Maar zoals je hierboven al een beetje kon zien ervaar ik momenteel veel stress.
Mijn hoofd staat er gewoon totaal niet naar en ik erger mij dan enkel meer als ik een onvriendelijke reactie od zie voorbij komen :')

Kaus

Berichten: 9566
Geregistreerd: 30-07-11
Woonplaats: Vaals

Re: Secret Santa 2022 - The dog edition

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-22 19:53

Hier ook lekker druk met werk en opleiding. Lezen nog wel mee!

Cadeautjes staan grotendeels klaar. Paar dingen last minute erin en dan kan die mee met de post *\%/*

Afbeelding

CaptainJS

Berichten: 1126
Geregistreerd: 06-11-16
Woonplaats: In my dreams in California (Brabant)

Re: Secret Santa 2022 - The dog edition

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-22 20:15

Veel sterkte TheJokerr,

Hopelijk gaat het allemaal snel weet beter.

KimD

Berichten: 20459
Geregistreerd: 02-01-10
Woonplaats: Vijlen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-12-22 20:31

Good to know in ieder geval. Hoeven we het volgend jaar niet meer te doen en hoef ik me al dat werk niet meer aan te doen. :Y)

kanjerroos
Berichten: 219
Geregistreerd: 13-07-07

Re: Secret Santa 2022 - The dog edition

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-22 20:40

Wat jammer dat sommigen het als minder leuk ervaren! Ik heb juist het idee dat vrijwel iedereen heel enthousiast bezig is met een mooi pakket samen stellen!
Ben wel oprecht benieuwd wat er gedaan kan worden om dat gevoel weg te nemen.
Het is de eerste keer dat ik überhaupt mee doe aan een SS maar ik vind het juist heel leuk om elkaar door de vragen een beetje te leren kennen. Snap wel dat het leuk is als er op elkaar wordt gereageerd, maar wel als er iets in te brengen is en niet “ reageren om te reageren” zegmaar.
Of wordt er meer gedoeld op mensen die helemaal niet bijdragen aan dit topic?
Wel echt jammer als het niet meer aantrekkelijk is om het nogmaals te organiseren terwijl er volgens mij heel veel mensen enthousiast zijn!

Fientj

Berichten: 159
Geregistreerd: 11-10-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-22 20:54

KimD schreef:
Good to know in ieder geval. Hoeven we het volgend jaar niet meer te doen en hoef ik me al dat werk niet meer aan te doen. :Y)



Nee!! Ik vind het echt onwijs leuk!
Naast alle voorpret heb ik via dit topic ook zoveel websites en merken leren kennen. Dat vind ik zo waardevol.

Sterkte aan iedereen die een winter dip heeft om wat voor reden dan ook.

Leuk al die sneeuw foto’s! Toch ben ik heel erg blij dat het bij ons weg is gebleven. Geef mij maar weer zomer.
Mooie foto kaus! Bijna een sprookje

x_Jeanine_x

Berichten: 9095
Geregistreerd: 09-04-08
Woonplaats: ----

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-22 20:55

KimD ik ben blij dat je het organiseer!

En doe graag mee! Maar denk als je zelf een lootje getrokken heb die weinig op bokt reageert zowel hier als andere topics, vraag ik mij af of iemand er wel zin in heeft. En nu kan er natuurlijk vanalles zijn in privésfeer, werk sfeer of met je honden.

Maar 1 post na je aanmelding of 2 of 3 is misschien wel weinig. En de een bokt meer dan de andere...
Probeer zoveel mogelijk vragen te beantwoorden. Maar mis er soms ook wel 1

Kiimm_

Berichten: 3160
Geregistreerd: 24-04-10
Woonplaats: Maurik

Re: Secret Santa 2022 - The dog edition

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-22 21:03

Ik vind het ook hartstikke leuk hoor Kim :D Ik sluit me alleen aan bij de mening dat ik de interactie met elkaar dit jaar minder vindt dan vorig jaar :)

Suusw

Berichten: 469
Geregistreerd: 12-02-07
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-22 21:18

KimD, dat zou heel jammer zijn, waardeer zeer alle moeite die je erin stopt :j .

Ik vind het oprecht heel leuk en ben blij dat ik het topic dit jaar op tijd zag! Tuurlijk is het zonde als mensen maar 1 of 2 berichtjes in het topic plaatsen maar ik denk dat dat ook bijna niet te voorkomen is. En soms hebben mensen het even drukker, dat kan ook gebeuren.
Kortom, ik vind het ontzettend leuk, alle voorpret, zoals Fientj al zegt wordt je soms op winkels gewezen waarvan je het bestaan niet wist, alle leuke foto's die voorbij komen en het uitkijken naar de unboxings *\o/*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-22 21:19

Vorig jaar zijn wij ook later gestart. Dit jaar een stuk vroeger, op vraag van velen om de kost te kunnen spreiden. Maar ik denk dat dit er juist voor zorgt dat de interactie minder wordt want ja, uiteindelijk heb je alles wel eens gezegd :)

WendyShet
Berichten: 466
Geregistreerd: 13-08-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-22 21:27

Ik doe pas voor het eerst mee en vind het echt heel leuk :D

Misschien dat de interactie straks wel weer meer komt als de pakketen open gemaakt gaan worden en is dit misschien even de stille periode tussen het lootjes trekken en de pakketen openmaken in.

KimD

Berichten: 20459
Geregistreerd: 02-01-10
Woonplaats: Vijlen

Re: Secret Santa 2022 - The dog edition

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-12-22 21:28

Het is natuurlijk voor veel mensen ook een (extreem) drukke periode op dit moment. :j

Met een week of drie vinden we het allemaal weer jammer dat het voorbij is.

cursebreaker

Berichten: 11546
Geregistreerd: 10-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-22 21:35

Dat misschien ook moestuin, maar idd ook veel mensen die gewoon niet altijd evenveel kunnen bokken en dat moet ook kunnen.

Lastige discussie want zoveel mensen, zoveel wensen. Ik heb dat juist een beetje andersom: Als ik kijk naar bv. de verwachting in het gewone SS topic qua bijdrage/aanwezigheid, om maar even te vergelijken, spreekt mij dat juist weer tegen - als dat dan hetgeen is wat graag gezien wordt qua actief zijn. Dat is voor velen gewoon niet bij te houden/haalbaar (voor genoeg mensen dan ook wel gezien het aantal deelnemers daar), zeker als je sowieso al minder actief op Bokt bent vanwege redenen - wat ik wel vaker voorbij zie komen. En het is een beetje jammer als je dan daarom ook niet aan een SS mee zou kunnen doen, want het samenstellen van een pakket voor iemand is wat mij betreft in zo'n opzet als dit altijd gewoon leuk en goed te doen zonder al te veel verwachtingen - op wat basis dingen na natuurlijk zoals voorstel ronde en unboxing e.d. En in dit geval/dit jaar voegen de vragen wat mij betreft wel echt wat toe voor de Santa's die pakketten samenstellen en hun lootjes beter leren kennen.

Iemand die graag het topic meer actief ziet, kan daar ook zelf proberen wat mee te doen natuurlijk.
Dat staat je toch helemaal vrij verder :j Er zullen altijd mensen zijn die met je mee kletsen, alleen misschien niet de hele groep. Ik ben idd ook wel oprecht benieuwd wat de oplossing dan is behalve zelf proberen tussendoor dingen te schrijven en proberen meer interactie te creëren als je dat graag wilt. Als je echt een harde eis gaat stellen dat je zoveel actief moet zijn enz enz dan ga je ook gewoon mensen uitsluiten die wel graag een leuk pakket willen maken, maar die gewoon niet altijd tijd hebben voor Bokt. En gezellig proberen te kletsen, kan elk individu in het topic gewoon zelf proberen een beetje aan te sturen, dat zou niet vanuit organisatie hoeven komen vind ik of als eis of whatever gesteld te hoeven worden. Zoiets moet gewoon een beetje vanzelf/organisch gaan. En ik denk ook niet dat je het voor iedereen perfect kunt doen ook eigenlijk, maar met dit onderwerp is het iets waar je als individu prima zelf wat mee kunt doen wanneer je het gevoel hebt dat het niet actief genoeg is.

Het is wel rot als je het oprecht dan niet leuk vind zo maar ook wel een beetje jammer als zoiets echt een reden is waarom je dan geen enthousiasme meer hebt om een pakket te verzenden naar je lootje toe. Ik heb in ieder geval met veel plezier mijn pakket samengesteld - ongeacht hoeveel ons lootje wel of niet gekletst heeft hier. Zelfs als ze na voorstel ronde niks meer had gezegd, had ik dat persoonlijk niet perse erg gevonden maar de vragen hebben wel wat geholpen met het samenstellen vh pakket - en sta echt te trappelen om 'm te kunnen verzenden maar wederom makkelijk gezegd want ik ben ook iemand die het gewoon momenteel niet redt om actief te zijn, en vind het dan wel jammer om te lezen dat het dan eigenlijk niet goed genoeg is zo allemaal alleen omdat je niet vaak kunt mee kletsen. Ik ben normaal een bokker die echt haar best doet om in topics bij lees posten e.d. te plaatsen, maar uiteindelijk nu het ook even niet gaat, zal het mij persoonlijk niet minder plezier geven met verzenden en ontvangen van de pakketten straks. Ik hoop wel oprecht dat het dan toch nog leuker wordt voor de mensen die er meer van hadden verwacht. Misschien maken de unboxing pagina's later dan nog wat goed :j

--

Ik heb geprobeerd toenstraks bv wat te plaatsen met de gedachte: dan ga ik erna proberen mee te lezen en reageren, maar merk alweer gelijk dat het me zo ontiegelijk veel kost momenteel om dit soort topics bij te houden en als ik zie wat in de tussentijd bij gekletst is geworden, is me dat gewoon alweer teveel geworden. Daar baal ik dan ontzettend van, dus sorry alvast dat ik even geen bij lees post maak nu - dit verhaal schrijven nam al even tijd in beslag hahaha. Probeer het een dezer dagen nog eens overnieuw wel - al moet ik de komende 3 dagen werken en zal alles me wel weer teveel gaan zijn dus misschien in het weekend dan := _O- :')

Ik persoonlijk vond het topic oprecht leuk/prima verlopen so far, maar zo zie je maar dat iedereen het anders ervaart natuurlijk en dan misschien ook andere verwachtingen heeft.

Voor nu ben ik al een beetje begonnen met aftellen en uitkijken naar de eerste unboxings, ook al moeten de eerste pakketten nog verzonden worden _O- . Maar ben echt zooo benieuwd naar alle pakketten en kijk echt uit naar alle unboxing verhalen, dat vond ik namelijk echt super tof vorig jaar! En vind het spannend, maar ook echt heel leuk om straks de unboxing van ons lootje te gaan zien. Ik ga het ook zeker jammer vinden wanneer het weer voorbij is.

Het pakket voor ons lootje staat in ieder geval klaar om verzonden te worden, dus even kijken volgende week welke dag het beste uit gaat komen voor me om in te leveren. Hoop dat ons lootje het leuk gaat vinden allemaal.

cursebreaker

Berichten: 11546
Geregistreerd: 10-12-06

Re: Secret Santa 2022 - The dog edition

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-22 21:41

Toch maar even snel nog haha

candalisa
Ja ik heb er wel even voor moeten rijden, 25min, want hier in Heerlen zelf was het vooral veel natte sneeuw en maar een dun laagje en is het vooral heel vies/blubberig geweest de hele dag. Maar bij het drielandenpunt in Vaals en andere plekken rondom Heuvelland was het dus echt helemaal wit en ruim enkeldiep! Dus maar even snel van gaan genieten, voor zolang het misschien mag duren haha.

Flux
Knappe Vesper! En ook al een meisje met een echt duidelijke mening lees ik hahahaha herkenbaar!

Flux & Moestuin
Klinkt idd pittig zo met werk, kan me voorstellen dat zo’n werk de nodige stress/zorgen met zich meebrengt.

Suusw
Alvast succes met de castratie!

Eowyn3003
Hoe gaat het nu met Sia? En klinkt idd als een drukke periode zo voor je ja! En hints snappen… ik hoop ook dat m’n Santa het niet te moeilijk heeft gemaakt vooral, want ik loop mezelf voorbij momenteel en ben echt bang dat ik het nog niet ga snappen als het gespeld wordt voor me hahaha. En benieuwd idd of mijn hints een beetje duidelijk zijn voor m’n lootje, dat vind ik wel altijd spannend zoiets hihi.



Wat hints betreft, moet ik nog steeds ZO lachen om vorig jaar met KimD die ik als lootje had… hahahaha



Kaus
Mooie foto!

En leuke reacties nog van mensen die voor het eerst meedoen. Hopelijk gaat de hele ervaring jullie dan goed bevallen, maar zal vast goedkomen.
Het leukste moet nog komen namelijk hihi; zien wat je lootje van je pakket gaat vinden en zelf uitpakken met je hond(en) <3

Seven

Berichten: 21230
Geregistreerd: 28-05-05
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-22 21:43

Ik vind het top dat je dit organiseerd KimD zeker

En hier is het ook vast een gedeelte drukte/stress/verdere ontwikkelingen thuis :D die er voor zorgen dat de zin wat anders is dan vorig jaar

Nu moet ik zeggen dat was toen m'n eerste keer En ik had geen idee wat ik kon verwachten en werd toen door m'n lootje al verrast met vam alles vooral dat was echt een verrassing toen en heel leuk.


Nou hadden we hier afgelopen maanden/weken een wat verdrietigere tijd en gepaard met best wel wat stress dat maakt het reageren etc ook allemaal wat minder een prioriteit.

Flux

Berichten: 2496
Geregistreerd: 10-06-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-22 21:55

Oh moestuin onwijs naar. Wij zitten in de hondendagopvang en daar aan klanten echt geen gebrek gelukkig. Maar de kosten om het terrein aan te kunnen houden wordt echt slikken bijvoorbeeld. En zo spelen er nog wel meer dingen. Hang on!

En KimD, ik vind het juist super leuk dat je dit op poten zet!! Ik verwacht ook juist dat wanneer de pakketten verstuurd worden er weer meer gepost gaat worden. Zo benieuwd naar andermans pakketten en natuurlijk naar wat mijn Santa voor Vesper in petto heeft <3

Oh en curse, tell me :)) ik vind jouw lappen teksten en bijleesposts altijd fantastisch maar please dit typ je toch wel op een pc ofzo toch? :+ ik vind deze tekst op mijn telefoon typen al een crime :') :))

StonedRomy

Berichten: 7547
Geregistreerd: 20-03-11
Woonplaats: onder een steen

Re: Secret Santa 2022 - The dog edition

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-22 22:05

Ik heb het zelf enorm druk momenteel en echt niet genoeg tijd voor bijlees Posts. Betekend niet dat ik niet meelees en niet druk bezig men met mijn pakket.

Afbeelding

Leo

Berichten: 50197
Geregistreerd: 06-12-02

Re: Secret Santa 2022 - The dog edition

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-22 22:21

Ik doe voor het eerst mee en kan dus niet vergelijken maar vind het zo fantastisch leuk om een hondenpakketje samen te stellen <3
En ik vind het super georganiseerd juist. Heel blij mee!

candalisa

Berichten: 3473
Geregistreerd: 02-08-10
Woonplaats: Wijchen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-22 22:22

Cursebreaker het is ook niet als aanval bedoelt en dat niet iedereen een bijlees post kan maken snap ik ook hoor zelfs dat lukt mij niet zo goed als jou. _O- Mij gaat het er meer om dat ik er onzeker van wordt of het wel een leuk pakket is en ik wel leuke dingen heb uitgezocht. Ik ga er dan heel erg om twijfelen en vorig jaar had ik dat niet zo. Maar ja misschien maak ik mij gewoon te druk. Geniet wel altijd van je mooie foto’s!

Moestuin knuf hoop dat je toch een beetje van de feestdagen kan genieten ik ken het gevoel wel. Hoop dat straks alles weer aantrekt maar het is zn onzekere tijd. Hier krijgen we ook amper aanmeldingen van nieuwe pups voor de puppy cursus binnen. Normaal draaien wij 2 volle lessen in de week en mensen staan dan in de rij m. Nu heb ik maar een half klasje als enige.

Op de achtergrond zijn de zusjes elkaar weer aan het vertroetelen

Afbeelding
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door candalisa op 05-12-22 22:23, in het totaal 1 keer bewerkt