Secret Santa 2022 - The dog edition

Moderators: Muiz, Firelight, NadjaNadja, Essie73, Maureen95

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Fientj

Berichten: 159
Geregistreerd: 11-10-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-22 12:16

Ik kreeg op mijn kop van mijn secret santa dat ik teveel in de meelees stand sta :+ Ik lees heel trouw mee naar al jullie leuke verhalen. Helaas heb ik het gewoon echt veel te druk om veel te kunnen posten met werk/paarden/hond.

Met Lilly gaat alles goed, ze is ondertussen gesteriliseerd dus daar zijn we ook weer vanaf. We zijn hard aan het trainen voor ons laatste club examen, we hebben vorige les ons eerste jumping parkourtje gelopen (met mini sprongetjes). Lilly deed het heel goed ik daar in tegen iets minder, het is nog even zoeken waar je moet staan om haar te kunnen helpen.

Ik heb ondertussen bijna alles verzameld, mooi inpak papier gevonden en mijn hints zijn af dus het inpak feest kan langzaam beginnen.
Het is echt aftellen nu!

Vanaf nu zal ik weer proberen mee te praten maar niets beloofd :Y)

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48598
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Re: Secret Santa 2022 - The dog edition

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-22 12:24

Ik ben me ervan bewust dat ik ook te weinig meepraat Y;( als mijn Santa vragen heeft, laat het gerust weten, op welke manier dan ook Y;(

candalisa

Berichten: 3473
Geregistreerd: 02-08-10
Woonplaats: Wijchen

Re: Secret Santa 2022 - The dog edition

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-22 12:51

Ik had ook het idee dat het topic vorig jaar veel meer mee gekletst werd daardoor merk ik ook dat ik minder enthousiast ben om het te versturen. (Als in dat ik het gevoel heb dat de ander het niet leuk gaat vinden) ik hoop dat het alleen maar een gevoel is maar mis wel de interactie met vorig jaar.

Tigress

Berichten: 8948
Geregistreerd: 08-11-10
Woonplaats: Appelscha

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-22 12:52

Leggen jullie iets onder de boom of geven jullie een cadeau met Sinterklaas aan de hond?
Kerst vieren we niet met kado's onder de boom, mede ook omdat we meedoen aan SS. Maar die dagen staan vaak ook voor de dieren in het teken van lekker snacken :))
Sinterklaas avond daarintegen...het zou maar zo kunnen dat ze wat uit te pakken hebben vanavond (Mits ze lief zijn ~~}> :') )
Hulpsanta Parker groeit als kool, en de oren komen in beweging.
Afbeelding

Afbeelding

Het in huis hebben van Parker is een verjongingskuur voor Jarv gebleken _O- Die speelt weer veel meer <3
Afbeelding

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33865
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-22 12:59

candalisa schreef:
Ik had ook het idee dat het topic vorig jaar veel meer mee gekletst werd daardoor merk ik ook dat ik minder enthousiast ben om het te versturen. (Als in dat ik het gevoel heb dat de ander het niet leuk gaat vinden) ik hoop dat het alleen maar een gevoel is maar mis wel de interactie met vorig jaar.

Ja klopt, ik snap je wel. Er wordt veel minder op elkaar gereageerd etc dan vorig jaar.

Sharani
Berichten: 4672
Geregistreerd: 23-03-07
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-22 13:14

Voor mij is het het eerste jaar, maar kan me goed voorstellen wat jullie bedoelen. Het is toch leuk om je lootje via dit topic een beetje te leren kennen.

Tigress: wat gaaf dat Jarvis zo veel speelser is geworden door de komst van Parker. En Parker groeit inderdaad als kool :oo .

Hier doen Limbo en Freddy erg hun best goede hondjes te zijn voor de kerstman, ze delen zelfs hun bed. En dat is echt nieuw hier := .
Afbeelding

Cerosa

Berichten: 775
Geregistreerd: 04-03-12
Woonplaats: Noord-Holland

Re: Secret Santa 2022 - The dog edition

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-22 13:38

Ze houden elkaar warm :D wel slim. Misschien wilt Freddy stiekem net zo'n jasje als Limbo :=

Ik blijf jouw honden onwijs leuk vinden, Tigress. Echt droppies!

WendyShet
Berichten: 466
Geregistreerd: 13-08-09

Re: Secret Santa 2022 - The dog edition

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-22 13:44

Zo parker groeit echt heel snel <3

Wat schattig dat ze bij elkaar in een mandje gaan liggen. Die willen vast cadeautjes hebben met kerst <|-

roosjenat

Berichten: 1494
Geregistreerd: 19-05-13
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-22 13:55

Hier ook in de meeleesstand. Lees alles elke dag mee maar reageer niet altijd overal op.

Kyara wacht ondertussen gezellig mee op haar eigen pakketje <3


Afbeelding

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48598
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-22 13:55

Leggen jullie iets onder de boom of geven jullie een cadeau met Sinterklaas aan de hond?

Cinna heeft haar cadeautje al gehad… een nieuw tuigje van TrePonti… moest ook wel, want die andere was uit mn 45km-auto gevallen en ik was over het clipje waarmee het vastgaat heen gereden :=

Maar de meisjes krijgen allebei altijd extra snacks en speeltjes met Sinterklaas en Kerst… ik leg het altijd in een la, totdat het tijd is om het te geven :)

Cerosa

Berichten: 775
Geregistreerd: 04-03-12
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-22 13:58

Banjer, wellicht een tip: Ik heb de sluiting van een tuigje eens heel mooi laten vervangen bij de schoenmaker. Daarna was hij weer als nieuw, en het kostte me nog geen tien euro.
En een nieuw tuigje, dat vraagt natuurlijk om een foto hé! :D

Leggen jullie iets onder de boom of geven jullie een cadeau met Sinterklaas aan de hond?

Mona krijgt met kerst wat kleine dingetjes, maar verder wordt ze het hele jaar door al genoeg verwend. Zo ook natuurlijk met het secret-santa pakketje!

Seven

Berichten: 21230
Geregistreerd: 28-05-05
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-22 14:07

MarlindeRooz schreef:
candalisa schreef:
Ik had ook het idee dat het topic vorig jaar veel meer mee gekletst werd daardoor merk ik ook dat ik minder enthousiast ben om het te versturen. (Als in dat ik het gevoel heb dat de ander het niet leuk gaat vinden) ik hoop dat het alleen maar een gevoel is maar mis wel de interactie met vorig jaar.

Ja klopt, ik snap je wel. Er wordt veel minder op elkaar gereageerd etc dan vorig jaar.


Eens nodigt minder uit om te reageren

Hier ligt alles klaar voor vertrek

Nala

Berichten: 8203
Geregistreerd: 11-04-13
Woonplaats: Kerkrade

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-22 14:10

Hier hadden we vandaag de eerste sneeuw voor (niet meer zo heel) kleine Ax <3
Afbeelding
Afbeelding

Seven

Berichten: 21230
Geregistreerd: 28-05-05
Woonplaats: Drenthe

Re: Secret Santa 2022 - The dog edition

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-22 14:13

Wauw best wel veel zo nala
Wat vond ax er van

TheJokerr
Berichten: 2775
Geregistreerd: 25-02-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-22 14:13

Ik lees ook elke dag nog alles door, heb momenteel Eve als zorgenkindje en icm met wisselende diensten vraagt dat nu vooral heel veel energie en tijd, met spoed bij dierenarts geweest ivm acute diarree en onderkoeling, oorzaak is nog steeds onbekend en ze voelt zich nog steeds ziekjes en is niet helemaal de oude.


Afbeelding


Eve staat nu dus op strikt dieet zonder gekke snacks, dus voor haar zal het even aanpassen zijn, ik hoop tegen de tijd dat haar pakketje komt ze wel weer mag snoepen want ik verheug me er enorm op om het uiteindelijke resultaat te zien en uiteraard die van mij op de post te doen <3

Dus sorry SS dat wij niet zo fanatiek zijn, mocht er toch nog iets ontbreken aan informatie, laat het alsjeblieft weten.


Zo ineens sneeuwfoto's, wat is Ax al groot!

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33865
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Secret Santa 2022 - The dog edition

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-22 14:28

Oh wat schrikken zeg TheJokerrr, hopelijk knapt ze snel weer op! <3

Seven

Berichten: 21230
Geregistreerd: 28-05-05
Woonplaats: Drenthe

Re: Secret Santa 2022 - The dog edition

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-22 14:41

Och wat vreselijk thejoker gaat ze nu weer vooruit ?

EloyaJarig

Berichten: 5206
Geregistreerd: 27-12-14
Woonplaats: Deventer

Re: Secret Santa 2022 - The dog edition

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-22 14:59

@Fientj begrijpelijk toch. Wel fijn dat het allemaal goed gaat met lily na haar sterilisatie.

Beterschap voor haar joker

Ik vind de interactie anders juist door de vele vragen die gesteld worden. Het voelt wat gemaakt ipv oprecht op elkaar reageren.. terwijl de intentie juist was in met die vragen meer gesprek op gang te brengen.

Ik zit zelf hierdoor ook meer in meelees stand want kan de vragen niet bij houden Oeps

EmptyWords

Berichten: 10577
Geregistreerd: 27-02-08
Woonplaats: Wehl

Re: Secret Santa 2022 - The dog edition

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-22 15:07

Ik houd de vragen ook niet bij.
We zijn nu natuurlijk ook groter dan vorig jaar, dan is het wat lastiger om een gesprek te beginnen/ op gang te houden.

Ik heb afgelopen week wel echt heel fijn met Bo getraind <3

Afbeelding

Nynkster

Berichten: 5335
Geregistreerd: 04-03-12
Woonplaats: Exloo (Drenthe)

Re: Secret Santa 2022 - The dog edition

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-22 15:13

Ik vind het altijd lastig om alles mee te lezen omdat er juist altijd veel gekletst wordt.
Maar we hebben het ook gewoon druk met werk en de cadeautjes natuurlijk!! Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-22 15:13

Ik zal er geen vragen meer in gooien, sorry :o

cursebreaker

Berichten: 11556
Geregistreerd: 10-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-22 15:17

TheJokerr,
Beterschap! Hopelijk gaat het snel beter.



Ik ben normaal iemand die echt dr best doet om bij lees posten e.d. Te maken en interactief te zijn, maar ik heb het ook zo druk momenteel dus het is gewoon lastig. Ik vind dat het topic actief genoeg is maar het is best een grote groep dus snap het wel als mensen niet overal op kunnen reageren.

Voor mij is het nu ook even een wat te grote groep om dan echt alles bij te houden en bij lees posten te maken enz. Momenteel gewoon enorm druk en veel aan m’n hoofd, dus probeer wel met de vragen wat mee te doen voor mijn Santa, maar verder is het hier gewoon lastig om even overal op te reageren, sorry := ik lees wel alles mee tussendoor.



Dan even wel snel een ego post haha.

Wij zijn vanochtend het heuvelland ingereden want zuid Limburg had sneeuw <3 een uurtje gelopen met KimD en erna nog even one on one time met Arya gehad met wat snuffelen en spelen in de sneeuw. Nu even lekker met deken en Arya met badjas op de bank opwarmen hihi.

Arya leeft voor sneeuw, altijd genieten <3


Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

EmptyWords

Berichten: 10577
Geregistreerd: 27-02-08
Woonplaats: Wehl

Re: Secret Santa 2022 - The dog edition

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-22 15:20

Oh heerlijk. Hier is het alleen maar vieze regen.

Kiimm_

Berichten: 3160
Geregistreerd: 24-04-10
Woonplaats: Maurik

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-22 15:35

candalisa schreef:
Ik had ook het idee dat het topic vorig jaar veel meer mee gekletst werd daardoor merk ik ook dat ik minder enthousiast ben om het te versturen. (Als in dat ik het gevoel heb dat de ander het niet leuk gaat vinden) ik hoop dat het alleen maar een gevoel is maar mis wel de interactie met vorig jaar.


Merk ik ook, vooral door de vragen. Iedereen reageert op de vragen waardoor het ineens heel veel lezen is en iedereen het goed wilt doen voor zijn SS. De interactie met elkaar lijkt daardoor veel minder. Ik doe met nog een Doggie SS mee en die heeft veel meer interactie wat het voor mij ook leuker maakt :)

Anoniem

Re: Secret Santa 2022 - The dog edition

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-22 16:01

Ik ben in het algemeen minder actief geworden en zelfs aan het denken om te stoppen met bokt. Ik wou onlangs alles op anoniem laten zetten maar dat kan ik mijn SS niet aandoen <3 Die is al zo ontzettend lief geweest met de eerste hint en een kaartje <3 Dus sorry SS als ik stil ben hier. Het ligt niet aan jou, maar aan mij :)