Secret Santa 2022 - The dog edition

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
candalisa

Berichten: 3473
Geregistreerd: 02-08-10
Woonplaats: Wijchen

Re: Secret Santa 2022 - The dog edition

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-22 11:32

Ik heb advent kalenders gemaakt voor de honden en met de kerst krijgen ze een hele collectie zippy paws dus ze worden flink verwend! Ik leg het niet onder de boom want dan is het met een half uur uitgepakt maar mogen wel met de kerst echt uitpakken.

Leo

Berichten: 50197
Geregistreerd: 06-12-02

Re: Secret Santa 2022 - The dog edition

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-22 11:45

Fitz krijgt met Sinterklaas een simpel speeltje, onder de boom een verrassingsbox van Kwispel & Relax en een box van Ekowolf.

MelanieB

Berichten: 25871
Geregistreerd: 06-08-06
Woonplaats: Lathum (GLD)

Re: Secret Santa 2022 - The dog edition

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-22 11:54

Ik heb advent kalenders voor Cooper en de katten (en voor onszelf :)) ).
En uiteraard komt er onder de kerstboom ook wat te liggen voor alle huisdieren.

Ik twijfel nog om de verrassingsbox van Kwispel en Relax te kopen. Mooie winkel met kwaliteits assortiment en betrokken eigenaresse.

Sharani
Berichten: 4672
Geregistreerd: 23-03-07
Woonplaats: Fryslân

Re: Secret Santa 2022 - The dog edition

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-22 12:09

De huisdieren krijgen hier ook wat voor kerst, zelfs de kippen :D .

mavantos

Berichten: 3621
Geregistreerd: 14-05-08
Woonplaats: Midden-Delfland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-22 12:44

Hier dus een uitzondering op de regel. Wij nemen geen kerstboom, want zie dat niet zitten met Freek die nog geen sok aan de waslijn kan laten hangen... We oefenen hard, maar dat soort dingen zijn echt geweldig volgens hem _O-

Bij ons dus ook geen cadeaus voor de dieren, of ik moet toevallig iets nodig hebben of tegen komen en het is er rond de kerst. Het is voor hun iedere dag een feestdag :+

Eloya

Berichten: 5204
Geregistreerd: 27-12-14
Woonplaats: Deventer

Re: Secret Santa 2022 - The dog edition

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-22 13:59

Kerstboom moet nog opgezet worden thuis bij dieke maar bij mij in mijn studenten kamer staat die al.

Dieke heeft van mij afgelopen week weer een groot snack pakket gekregen dus die kan weer even vooruit met snacks.
Ze is erg goed hersteld van de sterilisatie. Heb nu al weer zin om een keer met haar op pad te gaan naar een losloop gebied. Wel misschien nog even naar een jasje voor der kijken omdat ze best wel kort in de vacht zit.

NorwayFjord

Berichten: 3175
Geregistreerd: 10-02-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-22 14:01

Hier niks voor Sinterklaas want ik hecht er niet zoveel waarde aan :) Mulan krijgt een pakketje van 1 van jullie voor Kerst en ze heeft een adventkalender en dat vind ik wel genoeg haha :P Dit is ook het 2e jaar dat ik geen kerstboom zet, heb er helemaal geen zin in/behoefte aan om hem neer te zetten

Kiimm_

Berichten: 3160
Geregistreerd: 24-04-10
Woonplaats: Maurik

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-22 14:26

Leggen jullie iets onder de boom of geven jullie een cadeau met Sinterklaas aan de hond?

Sinterklaas vieren wij (nog) niet. Kerst wel. Cody heeft dan elk jaar een adventkalender. Onder de boom krijgt die nu iets minder omdat hij met deze SS mee doet en we doen nog met een kleiner clubje mee, dus dan heeft die echt genoeg. Heb voor nu 1 knuffel van de virtuele markt voor hem :+

Bij mijn ouders kopen we altijd een cadeautje voor iedereen en sinds Cody en Alfa koop ik voor hun ook een cadeautje. Het eerste jaar was ik de enige. Vorig jaar kregen de honden ook van iedereen een cadeautje en ik verwacht dat dit jaar weer. Ook krijgt die een speciaal kerstdiner. Dus wel genoeg verwend daarna denk ik :')

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33850
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Secret Santa 2022 - The dog edition

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-22 14:45

Wij deden altijd een soort pakjesavond met een mand vol cadeaus. Roos pakte dan altijd haar eigen cadeautjes uit de mand en pakte ze zelf uit. Vond ze fantastisch.


;(

NorwayFjord

Berichten: 3175
Geregistreerd: 10-02-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-22 14:53

MarlindeRooz schreef:
Wij deden altijd een soort pakjesavond met een mand vol cadeaus. Roos pakte dan altijd haar eigen cadeautjes uit de mand en pakte ze zelf uit. Vond ze fantastisch.


;(

:knuffel:

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33850
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Secret Santa 2022 - The dog edition

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-22 14:57

Sorry voor mijn inactieve gedrag hier maar mijn hart breekt elke dag nog een beetje. En weet dan niet goed wat hier te melden.

Sharani
Berichten: 4672
Geregistreerd: 23-03-07
Woonplaats: Fryslân

Re: Secret Santa 2022 - The dog edition

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-22 15:00

Dat is toch heel begrijpelijk MarlindeRooz , logisch dat het gemis van Roos nog heel pijnlijk is :(:)

Lugea

Berichten: 1669
Geregistreerd: 25-10-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-22 15:39

Heel begrijpelijk MarlindeRooz. Je bent dan niet echt in de stemming om “gezellig” mee te kletsen.

Wij vieren thuis geen Sinterklaas, maar met kerst krijgt Melle vaak wel een cadeautje. Ik vier eigenlijk altijd kerst met mijn beste vriendin en haar hond en we kopen dan voor elkaars hond een cadeautje en ze worden dan extra verwend met een soort kerstdiner. Wel grappig dat ik me nu ineens realiseer dat we eigenlijk alleen voor de honden cadeautjes doen en niet voor elkaar. :')

Verder heeft Melle nu voor het eerst een adventkalender van Happy Dogs (ik denk daar normaal nooit aan).

WendyShet
Berichten: 466
Geregistreerd: 13-08-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-22 19:30

Finan krijgt met pakjesavond een nieuwe knuffel en hij heeft gister zijn adventkalender al gekregen. Voor de kerst heb ik met Black friday al 3 cadeautjes voor hem gekocht dus hij is dan wel weer genoeg verwent :D

mvdende

Berichten: 5748
Geregistreerd: 14-12-08
Woonplaats: Ossendrecht

Re: Secret Santa 2022 - The dog edition

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-22 20:55

Sinterklaas doen we niet meer aan.

Onder de kerstboom zijn altijd meerdere pakjes te vinden voor Skip. Dit jaar weet ik nog niet wat hij gaat krijgen, misschien een kluifje oid, maar hij heeft "alles" al. Speelgoed genoeg, manden en kussens genoeg, jasjes enz genoeg.

De voorraad kluifwerk wat ik met dierendag besteld heb, zijn we nog niet aan begonnen én hij krijgt natuurlijk nog een mooi pakket van hier.

Wel wil ik als het financieel lukt in januari/ februari nog een paar dagen de sneeuw opzoeken in Winterberg, mocht daar genoeg sneeuw liggen tegen die tijd. Misschien heb ik daar nog spullen voor nodig (booties) dus ik denk dat het binnenkort eens een ritje Belgische Decatlon wordt.

CaptainJS

Berichten: 1126
Geregistreerd: 06-11-16
Woonplaats: In my dreams in California (Brabant)

Re: Secret Santa 2022 - The dog edition

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-22 20:23

Ik heb dan eindelijk of anders gezegd hopelijk een goede doos gevonden waar ik de kadotjes in kan versturen.

MarijeR

Berichten: 24928
Geregistreerd: 20-08-01
Woonplaats: Onstwedde

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-22 23:25

Wij doen eigenlijk al jaren niets meer aan sinterklaas en kerst en ook geen kadootjes.
Extra leuk om nu hier mee te doen :D

Even een leuke foto van vandaag, na 2 maanden ziekte heb ik eindelijk weer een klein rondje met Ollie kunnen wandelen.
De 2 groten moeten nog even wachten, dat lukt nog niet, maar Ollie vond het wel weer gezellig samen op pad te zijn al was het maar 10 minuten.
(Ze komen niets tekort hoor, ze spelen veel in de tuin en op het erf bij de paarden waar ze zich prima vermaken)
Afbeelding

Heb bijna de hints klaar en dan kan de doos volgepakt worden en wachten tot hij op de post mag :D

Art_Ificious
Berichten: 12790
Geregistreerd: 30-06-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-22 23:30

Leggen jullie iets onder de boom of geven jullie een cadeau met Sinterklaas aan de hond?
Sinterklaas wordt niet meer gevierd sinds 2000, mijn oma is gestorven in de nacht van 5 op 6 december 2000, ik was 8 jaar toen, mijn ma heeft er toen ook enorm van afgezien, sindsdien dus geen sinterklaas meer voor ons.

Met kerst geef ik de dieren vaak wel wat extra snoepjes.

-----------------------------------------------------------------------------------------------
Mama heeft deze week haar hondje moeten afgeven, was een chinees naakthondje van 16 jaar dat bij ons was gekomen toen ze 7 jaar was. Het hondje was gewoon op, meermaals kanker gehad en aa geoppereerd, nu had ze een gezwel op de bovenkaak, maanden mee verder geleefd, maar ze wou uiteindelijk niet meer eten, gehemelte bleek ook verdikt en bij de dierenarts dinsdag ook longen vol vocht. Ze is daarna na overleg ook ingeslapen. Ze was tevens ook dementerende.

de middelste van deze foto. De enige die we nu nog hebben is de witte poedel Racky
De rosse poedel is 2 jaar terug op 9 jarige leeftijd aan hartfalen ingeslapen, ook in november.
Afbeelding

Eowyn3003
Berichten: 2223
Geregistreerd: 22-03-05
Woonplaats: Le Sud de la France

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-22 11:01

@Art_ificious Sterkte!
@Marlinderooz, dat is niet meer dan normaal, altijd heel pijnlijk om je huisdier af te moeten geven. :knuffel:

Leggen jullie iets onder de boom of geven jullie een cadeau met Sinterklaas aan de hond?

Sinterklaas niet, voor Kerst kregen ze vaak heel wat cadeautjes: zo hebben ze nieuwe kussens gehad, jasje, speeltjes, snacks, halsbanden, penningen, bandanas, ... Dit jaar doe ik het wat kalmer aan denk ik, ze krijgen natuurlijk al het SS-pakket! En Sia kreeg ook haar operatie, kostelijk genoeg. :')
Er liggen wel speeltjes klaar voor hen, en ze krijgen vast ook weer een speciale snack.

cursebreaker

Berichten: 11546
Geregistreerd: 10-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-22 11:38

MarlindeRooz
Knufff, begrijpelijk hoor, het is ook echt nog zo vers allemaal en het is gewoon vreselijk :(

MarijeR
Fijn dat je alweer een beetje op de been bent en je even een rondje hebt kunnen doen.
Hopelijk dan ook snel weer met de grote 2, maar kan me voorstellen dat dit alweer even fijn was, hoe kort ook!

Art_Ificious
Ik kan me idd voorstellen dat Sinterklaas tijd op die manier wel te erg beladen is voor jullie ja, knuffel!

--

Leggen jullie iets onder de boom of geven jullie een cadeau met Sinterklaas aan de hond?

Wij vieren geen Sinterklaas echt meer - wij pakken met Kerst altijd uit en gaan dan 'los' :'). Onze zoon krijgt wel nog een cadeautje en op school hebben ze een Secret Sint georganiseerd - alternatief voor surprise - dus daar zijn ze er wel een beetje mee bezig geweest. De dieren krijgen daar nu dus ook niks extra's voor. Ik heb me voor kerst al genoeg laten gaan haha. Met Kerst pakken wij zoals gezegd altijd groter uit, voor onszelf, familie, en dus ook onze dieren.

Sansa krijgt een aantal losse kleine speeltjes met catnip en nog een leuke kerst hengel van Kong + de luxe kerstbox van Kwispel & Relax.

Arya krijgt dan naast deze Secret Santa, een aantal losse speeltjes van ons (een paar knuffels en een hersenwerk spel) + de Superieur kerstbox van Kwispel & Relax. Vorig jaar had ze o.a. de deluxe kerstbox van K&R en die is heel goed bevallen, dus dit jaar voor de upgrade gegaan - die was er vorig jaar nog niet. Ze krijgen bij de schoonfamilie ook altijd wat kleins en zo kopen wij ook altijd voor alle dieren aan beide kanten van de families wat, tot de cavia's en vogels aan toe :'). Vorig jaar kregen A&S o.a. een gepersonaliseerde snoep pot met snoepjes erin van familie, ook erg leuk <3 De kerstboxen van Kwispel & Relax komen als het goed is komende week eraan en dan kunnen die nog gezellig tot kerst onder de boom staan <3

Vorig jaar hadden we meerdere boxen nog erbij van o.a. barkking (maar daar hebben we dit jaar de advent van gedaan dus beiden was even teveel van het goede haha), Ekowolf (maar niet heel tevreden over qua inhoud, een groot deel ervan waren dingen die wij toch niet gaven/gebruikten maar ook andere dingen omtrent verzending en beloftes die niet nagekomen werden qua nazending van missende producten in de doos enz dus dat viel me overall door de combi van die dingen tegen jammer genoeg en houdt me echt tegen om nog opnieuw te bestellen), puppyvillage enz. Maar die speelgoedboxen van o.a. Puppyvillage en vergelijkbare shops met lekkers erin lijken tegenwoordig allemaal op elkaar qua inhoud en dan vind ik de luxere variant van K&R meer aanspreken. Wordt anders wat teveel van het goede allemaal, om meerdere van dat soort boxen te blijven kopen - al wil ik dat wel hoor :') Soms kopen we ook nog andere extraatjes erbij zoals nieuwe tag's of nieuw gear (tuigen, dat soort dingen) maar geprobeerd ook daar nu een beetje mee in te houden omdat ik onlangs al van allerhande nieuwe dingen hebt gekocht qua gear enz hihi.

MelanieB

Berichten: 25871
Geregistreerd: 06-08-06
Woonplaats: Lathum (GLD)

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-22 12:00

Super leuk Secret Santa, Al een kaartje ontvangen!
Een hele uitdaging om 4 woorden ervan te maken haha. We zijn al de hele tijd bezig te puzzelen. :))

Afbeelding

x_Jeanine_x

Berichten: 9095
Geregistreerd: 09-04-08
Woonplaats: ----

Re: Secret Santa 2022 - The dog edition

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-22 16:25

Wij vieren geen sinterklaas.

Wel heeft manlief een knuffel kerstzak gekocht bij Jules Hondenboetiek en zelf heb ik wat andere snacks besteld bij Durks Dogsnacks omdat einde voorraad ook inzicht kwam.

Ik heb ik in de PostNL app gezien dat er een kaartje onderweg is. Nu weet ik niet of die van deze groep is of een andere :)
Maar morgen zijn wij weer thuis en zal ik hem openen.

Afbeelding

L_iek
Berichten: 9722
Geregistreerd: 11-01-07

Re: Secret Santa 2022 - The dog edition

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-22 20:36

Afbeelding

Bobbie is er al klaar voor.

StonedRomy

Berichten: 7547
Geregistreerd: 20-03-11
Woonplaats: onder een steen

Re: Secret Santa 2022 - The dog edition

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-22 21:04

Hier heeft de jongste pup een speelgoed advent kalender. Op vakantie gaat voor iedere hond een flink pakket aan botten mee. En ze hebben natuurlijk altijd hun kerst outfit mee.

x_Jeanine_x

Berichten: 9095
Geregistreerd: 09-04-08
Woonplaats: ----

Re: Secret Santa 2022 - The dog edition

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-22 21:43

Afbeelding
Afbeelding


Ons kaartje die wij gekregen hebben! Ben heel erg benieuwd!!