Hallo hondenbaasjes!
Vorig jaar ontstond vrij laat en vrij spontaan het idee om een Secret Santa voor hondenbaasjes te organiseren en dat idee liep compleet uit de hand en was een succes. We hadden 42 Bokkers die meededen! Omdat het de eerste keer was, waren een aantal zaken trial en error, ik probeer het dit jaar al iets makkelijker en overzichtelijker te maken voor iedereen.
Hoe werkt het?
In principe is het idee hetzelfde als met het normale lootjes trekken alleen dan op afstand. We trekken lootjes via lootjestrekken.nl, daar voer je ook je adres in. Wil je niet dat je adres bij een andere bokker bekend wordt? Doe dan niet mee! De cadeautjes gaan dus ook in een pakketje via de pakketpost, net als je hint(s) zodat de ontvanger kan raden wie je bent. Het lijkt mij wel leuk als alle hints hond gerelateerd zijn! Laat je creativiteit de vrije loop wat betreft de hints! Wat mij betreft zijn de hints het leukste van alles.
Enkele spelregels die redelijk overeenkomen met een normale SS:
- Minimum leeftijd is 16 jaar, geboortejaar 2006 of eerder
- Het minimum te besteden bedrag is €25,- exclusief verzendkosten.
Je mag uiteraard meer besteden als je dat zelf wilt maar niet minder! Áls je meer wilt besteden probeer dan zeker niet meer te besteden dan €50,- in totaal, we willen niemand voor het hoofd stoten. Alle pakketten, groot of klein worden door de ontvanger gewaardeerd.
- Inschrijven kan tot 18 september. De week daaropvolgend worden lootjes getrokken via lootjestrekken.nl. Ik probeer dat zo snel mogelijk alles klaar te zetten op lootjestrekken!
- Het pakket moet verzonden worden tussen donderdag 12 en 19 december. Let op: Bij verzenden op 19 december moet het pakket voor 16.00 uur bij het PostNL punt afgegeven zijn zodat deze pakketten ook echt de 19e mee gaan met de verzending.
- Het pakket wordt verzonden via PostNL.
Belangrijke regel:
- Voordat je aanmelding definitief is stel je je voor middels een uitgebreide voorstelpost in dit topic!
Vul dit lijstje in om te beginnen, dan voorzien we iedereen van dezelfde basis informatie. Door als eerste de boktnaam te doen kan een Secret Santa deze informatie makkelijk terugvinden middels een zoekopdracht. Als je dit hebt ingevuld ontvang je van mij per PB de link om aan te melden.
Citaat:Boktnaam:
Naam hond(en):
Ras(sen):
Leeftijd hon(en):
Allergiën of andere dingen waar rekening mee moet worden gehouden:
Top lijst voor mijn hond(en):
Flop lijst voor mijn hond(en):
Leef je uit:
Schrijf hier alles wat je kwijt wilt over je hond(en):
Foto? Niet verplicht, wel leuk!
Plaats deze niet ín de quote maar erbuiten!
- Bij ontvangst van je pakket plaats je een foto in dit topic zodat we bij kunnen houden wie zijn of haar pakket al heeft ontvangen.
- Denk je te weten wie jouw Secret Santa is, gooi het in de groep! Diegene kan dan bevestigen of ontkennen of hij of zij jouw Secret Santa is.
- Na het verdelen van de lootjes is ruilen niet mogelijk.
- Belgen zijn ook welkom maar de pakketlabels zijn natuurlijk iets duurder, houd hier rekening mee als je meedoet. (De kosten hiervan zijn €9,30 via PostNL)
Ook belangrijk:
- Ik vraag in het aanmeldformulier je adres voor het geval dat bij lootjestrekken iets mis gaat, uiteraard doe ik daar verder helemaal niks mee!
Let the games begin!