Ct scan hond ervaringen?

Moderators: Essie73, Polly, xingridx, Firelight, Ladybird, Muiz, Mjetterd, NadjaNadja, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Muze
Berichten: 5423
Geregistreerd: 24-04-20

Ct scan hond ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-22 18:48

Ivm recidiverende kreupelheid van onze hond willen we een ct scan van zijn poot laten maken.
Nu kregen we onder andere “ Tweede lijn Zwolle” getipt.
Ik heb geen ervaringen, dus hier misschien mensen wel?
Of andere fijne klinieken?

Hond is wel bijna 12, wat het voor ons wat dubbel maakt want als er iets uitkomt wat geopereerd moet worden.. doe je dat dan..
Maarja dit is ook niets en op pijnstilling ( novacam
, rimadyl geprobeerd) redt hij het niet meer..

Edit: hond is gezien door chiro fysio osteo masseur en Iris van deur.

BigOne
Berichten: 39128
Geregistreerd: 03-08-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-22 18:51

Rontgen is al gemaakt neem ik aan?
Mri kosten is meestal omstreeks de 900 euro .
Laatst bijgewerkt door BigOne op 15-08-22 18:54, in het totaal 1 keer bewerkt

Zamora
Berichten: 8255
Geregistreerd: 22-11-03
Woonplaats: Kampen

Re: Ct scan hond ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-22 18:53

Mijn vorige hond was dacht ik 11 met maken van CT scan van haar hoofd. Zijn hiervoor naar Uithof in Utrecht geweest. Zij had altijd heel erg last van de narcose erna, heel sneu.

Muze
Berichten: 5423
Geregistreerd: 24-04-20

Re: Ct scan hond ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-22 19:01

Ja ik zie er enorm tegenop maar weet eerlijk gezegd echt niet meer wat ik moet..

Röntgen is gemaakt, wel drie jaar terug al. Toen niets te zien, vermoeden is biceps pees.
Hij heeft het een hele tijd weer “ goed gedaan” ( dat klinkt stommer dan ik bedoel), maar nu loopt hij door de pijnstilling heen enkele maand.