Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Silly1972 schreef:verbaasd mij dat ze niet te plaatsen zijn, maar als je er vanaf moet mogen ze altijd bij komen, ik vind er altijd wel een goed huisje voor.
Silly1972 schreef:In Nederland doen ze dat niet.
En waarom als stalkat als ze gewoon in een huisje te plaatsen zijn, ze zijn gewoon in huis opgegroeid.
Sastaic schreef:Silly1972 schreef:verbaasd mij dat ze niet te plaatsen zijn, maar als je er vanaf moet mogen ze altijd bij komen, ik vind er altijd wel een goed huisje voor.
Dat is super lief van je! Je woont niet echt in de buurt, dus ik ga het nog even via de supermarkt etcetera proberen en anders neem ik je aanbod graag aan!
Onze klauwbekapper wist nog iemand die een katertje zocht dus misschien heb ik voor de 1e een huisje gevonden![]()
De andere 2 zijn poesjes.
luuntje schreef:Heb je een foto van de kittens?
Welke prijs wil je er voor?
Ik kan eens rondvragen in mijn buurt.
Sastaic schreef:Castreren wil en kan ik niet. De moederdieren zijn niet van mij en zonder al te veel in details te treden. De eigenaresse doet er gewoon mee heen. Zij haalt alles aan wat aan komt lopen en het is echt Dweilen met de kraan open. Ik heb al 2 katten van haar overgenomen die ik met alle liefde verzorg en ik heb deze beide poezen ook gesteriliseerd maar als het zo door gaat heb ik de portemonnee leeg en zij 25 katten. Ik heb geen invloed op deze dame en kan daar helaas ook niet veel aan veranderen. Zelf ben ik helemaal geen kattenmens en geef mijn geld dan ook liever uit aan mijn eigen hobby dan aan andermans hobby.