Moderators: Muiz, ynskek, NadjaNadja, Essie73, Ladybird, Polly, Firelight
Daihyo schreef:Kun je wel een doek in azijn gedrenkt om haar gestoken pootje doen? Azijn trekt het gif er uit en verkleint de kans op een allergische reactie.
karuna schreef:Daihyo schreef:Kun je wel een doek in azijn gedrenkt om haar gestoken pootje doen? Azijn trekt het gif er uit en verkleint de kans op een allergische reactie.
Dat heb ik meteen gedaan was ook het dringende advies van de dierenarts. Dat ook laten intrekken maar daarna pootje moeten spoelen met koud water omdat ze er nog paniekeriger van werd. Inmiddels ietsje rustiger gelukkig. Gekoeld met haar koelband en de andere omgedaan bij haar.
Als ze een jonge hond zou zijn zou ik me ook minder druk maken. Maar ze wordt volgende week 16. Het is warm en ivm haar leeftijd mag ze zich niet teveel opwinden omdat ze dan risico loopt een soort aanval te krijgen die haar met wat pech fataal kan worden.
Meer dan steunen en rustig houden kan ik niet doen. Afleiden met een speeltje hielp wel iets en net wat bami en tjap tjoi met kip heeft ook iets geholpen gelukkig.
fleurtjeuh schreef:Sorry maar je hebt een bejaarde hond met onderliggend lijden en die geef je dan bami met tjap tjoi en kip???
Je zal wel zeggen 'jaaa maar t is maar een heel klein beetje'
Dan nog, t is geen hondenvoer, en zeker niet voor een dier dat schijnbaar al niet echt gezond is
Mindim schreef:fleurtjeuh schreef:Sorry maar je hebt een bejaarde hond met onderliggend lijden en die geef je dan bami met tjap tjoi en kip???
Je zal wel zeggen 'jaaa maar t is maar een heel klein beetje'
Dan nog, t is geen hondenvoer, en zeker niet voor een dier dat schijnbaar al niet echt gezond is
En waar bemoei jij je in godsnaam mee zeg
Gebruikers op dit forum: Bo_Y, Cubone, KikiCelinevs, luuntje, miekxlady97, zonnebloem18 en 29 bezoekers