Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Leandra schreef:Over een paar jaar hopen wij een Ierse wolfshond te hebben. Daarvoor wil ik ook een kindermatras kopen met een waterdichte hoes eroverheen. Matras kan gewoon van marktplaats, hoeft echt niet nieuw te zijn. Bij mijn oude stageplaats hadden ze dat ook voor de honden
Neonlight schreef:Mijn hond heeft een hekel aan kunstleer of dat buitenmateriaal, gaat ze echt niet op liggen. Ik heb kussens, gewone en orthopedische, met fluffy hoezen die ik iedere week was. Ook geen stank.
Mindim schreef:Ik neem nooit een hondenkussen, ik vind dat die altijd enorm gaan meuren en vaak slecht wasbaar en drogen nog minder. Alleen de hoes wassen vind ik niet voldoende. Ik heb dus voor alle honden een stretcher met een goed vetbed. De vetbedden was ik wekelijks.
herr_balou schreef:Mindim schreef:Ik neem nooit een hondenkussen, ik vind dat die altijd enorm gaan meuren en vaak slecht wasbaar en drogen nog minder. Alleen de hoes wassen vind ik niet voldoende. Ik heb dus voor alle honden een stretcher met een goed vetbed. De vetbedden was ik wekelijks.
Ik heb die ook een tijdje gehad maar kwam tot de conclusie dat het (chinese) vieze synthetische troep is, nu liggen er sinds enkele jaren een aantal schapenvachten door het huis (op de grond, in een mand met rand, etc). Die schapenvachten zijn natuurlijk gelooid en naast regelmatig uitschudden plus luchten en heel soms borstelen hebben ze tot nu toe geen onderhoud nodig.