Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Laulitz schreef:Ik lees mee. Ben al lang aan het twijfelen om er een paar te kopen zoals eten/naar buiten. Zodat de hond kan aangeven wat hij wil, maar beseffen ze echt wat ze zeggen of is het meer toeval?
Petra_O schreef:Ik kijk wel eens filmpjes van Billy speaks op YouTube. Die kat is vooral fan van het woord 'mad'.
Ik ben benieuwd of je een paard zoiets ook aan kan leren.
Petra_O schreef:Ik kijk wel eens filmpjes van Billy speaks op YouTube. Die kat is vooral fan van het woord 'mad'.
Ik ben benieuwd of je een paard zoiets ook aan kan leren.
Laulitz schreef:Ik lees mee. Ben al lang aan het twijfelen om er een paar te kopen zoals eten/naar buiten. Zodat de hond kan aangeven wat hij wil, maar beseffen ze echt wat ze zeggen of is het meer toeval?
Shadow0 schreef:Ik vind het geweldig, en wat leuk dat het er ook iemand is die het met paarden doet, die was ik nog niet tegengekomen.
Volgens mij is het belangrijk om vooral te blijven modellen, dus zelf ook de buttons blijven gebruiken om dingen te vertellen en te vragen. Dat het werkt verbaast me niets, huisdieren zijn altijd al goed in begrijpen en communiceren geweest.