Wij hebben thuis twee katten. Vorig jaar zijn we verhuisd naar een huis met een mooie grote, omheinde tuin. Ik was toen we het huis kochten zo blij dat dan eindelijk onze katten veilig naar buiten zouden kunnen

Onze ene kat, Cinna, vermaakt zich ook helemaal prima in de tuin en heeft geen intenties om eruit te komen. Ons rode monster Fido maakt er echter een sport van om zo snel mogelijk ongezien over de schutting te klimmen.
We hebben nu vaak Cinna alleen buiten als we daar bezig zijn, maar om Fido dan alleen binnen voor het raam te zien kijken vind ik echt heel sneu.
Aangezien we vlakbij zowel de rondweg van onze stad wonen, als ook vlakbij de landerijen, zou ik als hij dan toch buiten de tuin komt wel graag willen weten waar hij uitspookt en hem eventueel komen ophalen als het me te laat wordt. Daarom zat ik te denken aan een tracker. Het liefst had ik hem gewoon in de tuin gehouden, maar dat gaat gewoon erg lastig worden.
Hebben jullie ervaring met een Apple AirTag (als je dus niet in een grote stad woont), of hebben jullie tips voor andere trackers waar je geen abonnement voor nodig hebt?
Swinters talen ze niet naar buiten, alleen als wij buiten bezig zijn willen ze ook graag.

Het monster in kwestie