Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
mystery1980 schreef:misschien even wat voor verkoeling zorgen, ik deed meestal flesje met water in de vriezer, handdoek eromheen, zodat ze daar tegenaan kunnen liggen.
De knabbel stengel die ernaast ligt op de foto is ook niet zo gezond, daar zou ik ook mee oppassen.
succes met dr, leuk konijn, lief !
Marloez schreef:Zeker die knabbelstengels niet meer geven.. zo te zien heeft ze aardig wat extra rolletjes. Ik zou nog wel een klein handje brokjes voeren voor de vitamines en verder hooi. Eventueel nog extra kruidenhooi om het aantrekkelijker te maken.
Ik zou haar ook een keer koppelen in een konijnenopvang met een gecastreerd mannetje. Konijnen zijn groepsdieren en hechten enorm veel waarde aan een soortgenootje.
jesito schreef:Ga ik doen.
Ze is afgelopen weekend haar vriendje verloren helaas. Even kijken wat we nu gaan doen.
jesito schreef:Het lastige is dat ze niks ziet enweet niet wat ik ga doen. Heb veel pech afgelopen tijd met de nijntjes. Ben er best even klaar mee. Ze hebben alles en dan toch steeds die pech. Dus even op adem komen. Ze zit soms bij de cavia's en de katten liggen bij haar. Ze is dus niet helemaal alleen. Maar een vriendje is wel leuk idd. Eerst maar eens de ergste warmte weg.
Ga haar eens even op water en hooi zetten
jesito schreef:Anna79, ga ik doen. Kijken dat ze wat afvalt.
Marloez, het is me opzicht niet teveel werk.aar wel steeds de ellende en ook de dierenarts kosten zijn de laatste tijd de pan uitgerezen. 100 euro is niks per keer dat je bij een dierenarts een voet over de drempel zet. Ik ga eens even kijken wat ik ga doen.