Schrikken vanochtend. Ik kon mijn pup niet vinden binnen. Gevonden

Moderators: Essie73, Polly, xingridx, Firelight, Ladybird, Muiz, Mjetterd, NadjaNadja, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
janouk
Blogger

Berichten: 18061
Geregistreerd: 18-04-06

Schrikken vanochtend. Ik kon mijn pup niet vinden binnen. Gevonden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-22 06:38

5.15 uur vanochtend kom ik beneden.......het is heel stil beneden.
Alleen Max ( onze volwassen Labrador) zit beneden onder aan de trap.
Waar is de pup, James ( 11 weken)?

James reageert niet op roepen. Hij kruipt nog al eens onder de bank. Maar dit keer ook niet. Keuken leeg, hal leeg, badkamer leeg.

Ik krijg het benauwd. Waar is James?

Ik zet de achterdeur open naar het terras.
En daar zie ik James samen met kat Redbull in het hondenzwembadje spelen. Samen spetteren in een laag water.

Wat verbaast mij nu het meest?.........
Dat James blijkbaar door het kattenluik naar buiten gaat s nachts of dat Redbull de kat ook in het hondenzwembad speelt.???
Maffe beesten

Het terras is afgezet met gaas voor de katten 25 x 6 meter, dus het kan geen kwaad.James kan nergens verder heen......maar toch ik kan niet wachten tot hij niet meer door het kattenluik past

Nu maar meteen de paarden vroeg naar buiten. Het is nu nog lekker buiten.

james

Afbeelding

Redbull


Afbeelding

Faniek

Berichten: 16218
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: De Blesse

Re: Schrikken vanochtend. Ik kon mijn pup niet vinden binnen. Gevonden

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-22 06:48

Haha oeps! Voor je het weet wilde je weer dat hij klein is en door het luik past :))
Maaruhhh nu willen we natuurlijk wel een foto/filmpje van spelende katten in zwembadjes :D

janouk
Blogger

Berichten: 18061
Geregistreerd: 18-04-06

Re: Schrikken vanochtend. Ik kon mijn pup niet vinden binnen. Gevonden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-22 06:54

*-:) ik was al blij dat ik een badjas aan had...... {:}

Kookaburra

Berichten: 5558
Geregistreerd: 23-07-20
Woonplaats: Op een laaghangende tak in een loofbos.

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-22 06:56

janouk schreef:
*-:) ik was al blij dat ik een badjas aan had...... {:}

_O-

Leo

Berichten: 50318
Geregistreerd: 06-12-02

Re: Schrikken vanochtend. Ik kon mijn pup niet vinden binnen. Gevonden

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-22 07:00

Oeps :)) ze zijn zo vindingrijk die pups! En wat een briljante kat ook!

Prachtige pup <3

Prairy
Berichten: 9358
Geregistreerd: 28-12-03

Re: Schrikken vanochtend. Ik kon mijn pup niet vinden binnen. Gevonden

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-22 07:02

Wat fijn dat ze nu al zulke goede vriendjes zijn! Heerlijk verhaal en foto's.

Pandora2
Berichten: 19991
Geregistreerd: 04-01-13
Woonplaats: Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-22 08:37

Toch beter dan de beste tv, die 2 in het zwembadje :D
Leuke foto's ook !

Misschien moet je het kattenluikje maar vervangen door een hondenluik als James groter wordt, hij is het nu zo gewend... O:) :')

Lijsken
Berichten: 1077
Geregistreerd: 10-02-22

Re: Schrikken vanochtend. Ik kon mijn pup niet vinden binnen. Gevonden

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-22 09:24

Hihihi, wat een grapjas! Ik zou wel goed oppassen dat hij niet klem komt te zitten. Nu gaat het nog goed, maar er komt een moment dat hij er wel half doorpast maar niet meer helemaal :+

janouk
Blogger

Berichten: 18061
Geregistreerd: 18-04-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-22 09:27

Afbeelding

Zoiets vrees ik voor. Dat Sniper de Ransuil in onze tuin s nachts komt kijken als die dikke Labrador pup niet meer door het kattenluik past

Lijsken schreef:
Hihihi, wat een grapjas! Ik zou wel goed oppassen dat hij niet klem komt te zitten. Nu gaat het nog goed, maar er komt een moment dat hij er wel half doorpast maar niet meer helemaal :+



Van de week cirkelde Bram Buizerd ook al iets te dichtbij boven de pup naar mijn zin, toen hij door het lange gras rende. Toch teveel een konijntje vanuit de lucht.....we hebben hier ook zwarte wilde konijnen, ooit blijkbaar iemand hier losgelaten. Elk jaar zitten er wel twee of drie jonge zwarte konijntjes tussen in het veld

Faniek

Berichten: 16218
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: De Blesse

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-22 00:54

janouk schreef:
*-:) ik was al blij dat ik een badjas aan had...... {:}

Owww je hoeft niet bij de foto op hoor..

DuoPenotti

Berichten: 31737
Geregistreerd: 14-01-21
Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Re: Schrikken vanochtend. Ik kon mijn pup niet vinden binnen. Gevonden

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-22 06:52

Aah wat lief.
Zulke vriendjes nu al. <3

karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37855
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-22 07:44

:D ah slimme hond. Maffe kat. Maar dat je schrikt snap ik wel. Gelukkig was alles ok en heb je er een goed verhaal mee ook nog. :))

Het doet me wel meteen denken aan een witte herder die ik heb gehad ooit. We waren met de alpenkreuzer op vakantie. Camping in de buurt van Pierre percee beekje overgaand in een groot meer. We waren daar al vaker geweest en de honden konden er heerlijk zwemmen.

Alleen wat ons ging opvallen. De witte herder was iedere ochtend nat, te nat voor zwemmen de avond ervoor. :o? Zo vreemd. Maar ja alles zat dicht, hij lag rustig op zijn vaste plekje te slapen en geen groot 40 kilo herderontsnap gat. En hij was best onzeker in zijn eentje door zijn verleden. De andere twee toch waakse honden waren niet aangeslagen of onrustig geweest dus raar.

Na een paar ochtenden hem zo nat te hebben aangetroffen toch maar op onderzoek uit. Maar waar begin je. Met wandelen met ze troffen we een visser in de beek aan. Die zo reageerde dat we maar zijn gaan doorvragen.

Wat bleek, meneer de witte herder kwam iedere ochtend net na het lichtworden heel vrolijk van de camping afwandelen, best een eind omlopen om over het bruggetje te kunnen. Liet zichzelf uit, dook de beek in om daar bij de visser in de buurt lekker in het water te spelen. Om na een tijdje spelen weer terug te keutelen naar de camping om de vouwwagen weer in te duiken. :oo := _O-

Onze grote bangerd die zich heel klein wist te bouwen om onder tussen de tentharingen door te glibberen om lekker te gaan waterspelen alsof het volstrekt normaal was :+ en die andere twee vonden het kennelijk ook normaal en sloegen er niet op aan. :')

amber15
Berichten: 3549
Geregistreerd: 15-10-09
Woonplaats: Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-22 08:54

:')

Ik was halverwege met lezen en ik dacht: Toch niet het baasje van Anton? En jawel. Volgens mij heb jij altijd van die maffe beesten, heerlijk :D _/-\o_

Puera

Berichten: 8239
Geregistreerd: 15-10-04
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-22 09:17

Heerlijk! :D